لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل دعوت‌نامه کنفرانس 31 فروردین 1400 را منتشر کرد

اپل دعوت‌نامه کنفرانس 31 فروردین 1400 را منتشر کرد

شرکت اپل شب گذشته به صورت رسمی فرایند انتشار دعوت‌نامه کنفرانس 31 فروردین 1400 را آغاز کرده است. این موضوع تا پیش از این نیز توسط دستیار دیجیتالی سیری تائید شده بود.

کنفرانس بهاری شرکت اپل امسال قرار است با نام Spring Loaded ساعت 9:30 دقیقه به وقت تهران به صورت جهانی و از طریق مناسب رسمی شرکت اپل برگزار می‌شود. این رویداد همانند رویدادهای گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود و کاربران می‌توانند آن را از طریق وب سایت شرکت اپل مشاهده کنند.

در جریان این رویداد بسیاری از کاربران و تحلیلگران ادعا کرده‌اند که شرکت اپل از آیپد ایر و نسل جدید کامپیوترهای مک مبتنی بر اپل سیلیکون رونمایی خواهد شد. برخی از تحلیلگران بر این ادعا هستند که این رویداد زمانی مناسب برای رونمایی از آیمک‌های مبتنی بر اپل سیلیکون همراه با تنوع رنگی بیشتر است.

برخی از تحلیلگران نیز تا پیش از این ادعا کرده بودند که شرکت اپل در تلاش برای تولید آیمک‌های رنگی است که تا پیش از این نیز در سال‌های پایانی دهه 1990 میلادی آماده رونمایی شده بودند.

بلومبرگ ادعا کرده که در جریان این رویداد آیپد پروی رده بالا با نمایشگر 12.9 اینچی رونمایی و آماده عرضه به بازار می‌شود. علاوه بر این شرکت اپل در جریان این رویداد از نسل جدید کامپیوترهای رده بالای مبتنی بر اپل سیلیکون نیز رونمایی خواهد کرد.

روز سه شنبه گزارش‌هایی در مورد ادعای جدید سیری منتشر شده بود. سیری در پاسخ به این سؤال که رویداد بعدی شرکت اپل چه زمانی است، اعلام کرده بود که این شرکت در تاریخ 31 فروردین 1400 (20 آوریل 2021) رویداد بعدی خود را در سالن استیو جابز برگزار می‌کند. حال ادعای مربوط به تاریخ رویداد شرکت اپل به حقیقت پیوسته است و این شرکت به‌زودی از محصولات جدید خود در جریان کنفرانس روز سه شنبه هفته آینده رونمایی می‌کند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420