لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل تی وی پلاس وارد دنیای پخش‌کنندگان دیجیتال می‌شود

اپل تی وی پلاس وارد دنیای پخش‌کنندگان دیجیتال می‌شود

شرکت اپل به‌تازگی طی رایزنی و همکاری جدیدی که با شرکت Roku داشته دکمه اپل تی وی پلاس را به نسل جدید ست تاپ باکس‌های دیجیتالی این شرکت اضافه کرده است.

بر این اساس کاربرانی که از این پس اقدام به خرید نسل جدید ست تاپ باکس‌های دیجیتالی روکو کنند، می‌توانند از کنترل آن برای دسترسی سریع‌تر به اپل تی وی پلاس استفاده کنند. گفتنی است که تا پیش از این نیز بسیاری از سرویس‌های استریم محتوای ویدیویی نظیر نتفلیکس و Hulu نیز برای دسترسی سریع‌تر به سرویس‌های خود توسط کاربران با شرکت‌های تولید کننده تلویزیون‌های هوشمند و ست تاپ باکس‌های دیجیتالی همکاری کرده بودند.

انتشار این گزارش نشان می‌دهد که شرکت اپل در تلاش است تا کاربرانی که تمایل به خرید ست تاپ باکس دیجیتالی اپل تی وی ندارند را نیز به استفاده از سرویس اپل تی وی پلاس تشویق کند.

اپل تا پیش از این نیز امکان استفاده از اپل تی وی پلاس را در پلتفرم‌هایی که تحت کنترل خود ندارد نظیر ویندوز و اندروید از طریق وب ارائه داده بود. اما حالا مشخص شده است که کاربران در آینده نزدیک می‌توانند حتی بدون داشتن اپل تی وی در ست تاپ باکس‌های دیجیتالی خود امکان دریافت خدمات اپل تی وی پلاس را داشته باشند.

این موضوع نشان می‌دهد که شرکت اپل در تلاش است تا رفته رفته فرایند استفاده از اپل تی وی پلاس و سرویس‌های دیجیتالی دیگر خود را برای کاربران دستگاه‌های سخت افزاری دیگر که از برند اپل نیستند نیز گسترش دهد. این موضوع باعث می‌شود تا کاربران بیشتری به استفاده از اکوسیستم شرکت اپل تمایل پیدا کنند و بتوانند محتوای این سرویس‌ها را با همان کیفیت مشابه دریافت کنند.

گفتنی است که فروش سرویس‌های دیجیتالی بخش مهمی از کسب‌وکار اپل را تشکیل می‌دهد و به همین دلیل شرکت اپل در تلاش برای رایزنی با شرکت‌های متعدد برای افزایش سطح کاربری و استفاده از سرویس‌های خود در میان کاربران مختلف است.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420