لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

گوگل بالاخره همه اپلیکیشن‌های خود را در ای او اس به روز رسانی کرد

گوگل بالاخره همه اپلیکیشن‌های خود را در ای او اس به روز رسانی کرد

با عرضه آپدیت گوگل مپ، شرکت گوگل به تصمیم خود برای به تعلیق درآوردن عرضه به‌روزرسانی‌های اپلیکیشن آی او اس پایان داد و تمامی اپلیکیشن‌های خود را به روز رسانی کرد.

شرکت گوگل تا پیش از این و مشخصاً از زمان عرضه آی او اس 14 همراه با برچسب‌های حریم خصوصی دست از عرضه به روز رسانی اپلیکیشن‌های خود در پلتفرم آی او اس کشیده بود و کاربران امکان دسترسی به نسخه‌های جدید همراه باقابلیت‌های بهینه‌تر از این اپلیکیشن‌ها را نداشتند.

گوگل از ماه دسامبر تا فوریه بسیاری از اپلیکیشن‌های خود را به روز رسانی نکرده بود. با این حال در ماه فوریه 2021 میلادی دست به عرضه به روز رسانی جدید برای جیمیل زده بود و به صورت تدریجی بسیاری از اپلیکیشن‌های خود را به روز رسانی کرده بود. درروزهای ابتدایی ماه آوریل 2021 میلادی نیز برخی دیگر از اپلیکیشن‌های گوگل به روز رسانی شده بودند و در نهایت شرکت گوگل با عرضه آپدیت جدید برای Google Map تمامی اپلیکیشن‌های خود را پس از چهار ماه به روز رسانی کرد.

عرضه برچسب‌های حریم خصوصی که برای مدت زمانی مشخص نیز از طرف اپل به حالت تعلیق درآمده بود، باعث شد تا بسیاری از شرکت‌هایی که فعالیت‌هایی در زمینه جمع آوری اطلاعات کاربران برای نشان دادن تبلیغات هدفمند دارند، اعتراض‌های ویژه‌ای را انجام دهند. فیس بوک مهم‌ترین شرکت در این میان بود که سروصدای بسیار زیادی را در دنیای فناوری به وجود آورد. با این حال شرکت گوگل صرفاً با عدم ارائه به‌روزرسانی‌ها برای مدت طولانی اعتراض خود را نشان داده بود و حالا نیز کاربران می‌توانند از به‌روزرسانی‌های جدید در دستگاه‌های مبتنی بر سیستم عامل آی او اس استفاده کنند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420