لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل هوم پاد جدید را با یک بازوی هوشمند تولید می‌کند

اپل هوم پاد جدید را با یک بازوی هوشمند تولید می‌کند

بنابر گزارشی از بلومبرگ هوم پادهای نسل جدید دارای یک بازوی هوشمند و یک آیپد خواهند بود که از طریق یک بازوی رباتیک به آن وصل شده تا کاربر را هنگام تماس FaceTime در هر کجای اتاق ردیابی کند.

مارک گورمن در گزارش جدید خود خبر از ارائه یک هوم پاد جدید رده بالا که شامل یک آیپد متصل به آن است که از طریق یک بازوی رباتیک و با قابلیت ردیابی کاربر در اتاق کار می‌کند.

غول فناوری کوپرتینو در حال عرضه بلند گوی رده بالا با صفحه لمسی است که بتواند با بازار موفقیت آمیز تولید کنندگان اسپیکرهای هوشمند نظیر گوگل و آمازون رقابتی سرسختانه تر داشته باشد. هوم پاد جدید دارای یک آیپد و یک دوربین برای چت ویدیویی است که از آن طریق کاربر در جای اتاق می‌تواند تماس تصویری را برقرار کند.

گورمن پیش از این اشاره کرده بود که اپل در حال کار کردن روی یک هوم پاد جدید با یک صفحه نمایش و دوربین است و به نظر می‌رسد با ارائه این دستگاه، قابلیت‌های خانه هوشمند خود را تقویت می‌کند.

همچنین گزارش اخیر نشان می‌دهد که این غول فناوری قصد دارد از آیپدی استفاده کند که از طریق یک بازو به بلند گو متصل شده و می‌تواند کاربرانی که در حال تماس ویدیویی هستند را ردیابی کند.

این دستگاه جدید اپل که ترکیبی از هوم پاد و آیپد است تقریباً شبیه آمازون اکو 10 بوده که دارای یک تبلت متصل شده به یک بازوی رباتیک است و از تشخیص چهره برای نگه داشتن کاربران طی یک تماس ویدیویی استفاده می‌کند.

بلومبرگ تأکید کرد که توسعه هوم پاد جدید در مراحل اولیه بوده و اطلاعات منتشر شده صرفاً یک شایعه و همراه با یک تصویر مفهومی از دستگاه جدید است.

قابل ذکر است که اپل اخیراً تولید هوم پاد را متوقف کرده و منابع خود را برای تولید هوم پاد مینی متمرکز کرده است.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420