لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

توضیح سی دی پراجکت رد در مورد پشتیبانی از سایبرپانک و آینده آن

توضیح سی دی پراجکت رد در مورد پشتیبانی از سایبرپانک و آینده آن

توسعه دهنده سی دی پراجکت رد از پشتیبانی بازی سایبرپانک 2077 صحبت کرده و قصد دارد با تمرکز بر بهبود بازی، آن را برای سال‌های آینده عرضه و به فروش خوبی برساند.

رئیس استودیوی سی دی پراجکت رد با نگاهی خوش‌بینانه به روند توسعه این بازی نگاه کرده و امیدوار است با پشتیبانی از سایبرپانک 2077 عیب‌های آن را برطرف کند و در آینده به فروش خوبی برسد. او به خبرگزاری رویترز گفته که به هیچ دلیل آن را نادیده نخواهند گرفت.

او همچنین می‌گوید که می‌توانیم بازی را به سطحی برسانیم که بتوان به آن افتخار کرد، به همین دلیل می‌خواهیم با موفقیت آن را در آینده بفروشیم.

باید خاطر نشان کرد که این بازی در ماه دسامبر منتشر شد، ولی اجرای آن در ایکس باکس وان و PS4 با مشکلات زیادی همراه بود و با موج عظیمی از انتقادات مواجه شد. باگ‌های بازی به قدری زیاد بود که از شبکه فروش پلی استیشن خارج شد و هنوز هم در این شبکه موجود نیست.

مشکلات موجود در بازی سایبرپانک موجب ارائه تغییرات بزرگ‌تر در آن می‌شود. توسعه دهنده بازی قول داده که بازی‌های آینده خود را به‌گونه‌ای ارائه خواهد داد که در هر پلتفرمی قابل اجرا باشد. همچنین گفته برای ارائه بازی‌های آینده تا زمان عرضه بازی هیچ بخشی از آن را بروز نخواهد داد.

گفتنی است که علیرغم مشکلاتی که در اجرای بازی وجود داشت ولی در هنگام عرضه، 13 میلیون نسخه از آن به فروش رفت و یکی از موفق‌ترین نسخه‌های بازی‌های RPG Role-Playing Game شد.

همچنین تاکنون برای رفع مشکلات بازی آپدیت‌هایی منتشر شده که جدیدترین آپدیت نسخه 1.2 بوده که بیش از 500 رفع اشکال ارائه داده است.

این توسعه دهنده گفته که ممکن است بازی مستقل برنامه ریزی شده چند نفره مثل این بازی دیگر ارائه نشود. ضمن اینکه بر توسعه و پشتیبانی از بازی سایبرپانک 2077 متمرکز شده‌اند و اولین نسخه توسعه یافته آن را منتشر خواهد کرد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420