لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تیم کوک: اپل مخالف تبلیغات دیجیتال نخواهد بود

تیم کوک: اپل مخالف تبلیغات دیجیتال نخواهد بود

تیم کوک مدیر عامل اپل طی مصاحبه‌ای گفته که عرضه iOS 14.5 همراه با قابلیت شفافیت ردیابی اپلیکیشن به معنای مخالفت اپل با تبلیغات دیجیتال نخواهد بود.

با انتشار iOS 14.5، iPadOS 14.5 و tvOS 14.5 اپلیکیشن‌ها برای ردیابی فعالیت‌های کاربران به منظور تبلیغات هدفمند ملزم به دریافت اجازه کاربر خواهند شد. این قابلیت جدید بخشی از اقدامات محرمانه با عنوان شفافیت ردیابی اپلیکیشن توسط اپل است.

کوک پیش از اجرای شفافیت ردیابی اپلیکیشن‌ها توسط اپل در یک مصاحبه اختصاصی با وب‌سایت و روزنامه کانادایی Toronto Star تأکید کرده که این شرکت بر این باور است که کاربران باید از شفافیت و کنترل از ردیابی این اپلیکیشن‌ها برای تبلیغات هدفمند آگاه باشند.

او همچنین گفته که تبلیغات دیجیتال در زمان حاضر موفق خواهد شد زیرا افراد بیشترین وقت خود را در اینترنت صرف می‌کنند و به همین دلیل این گونه تبلیغات نتیجه خوبی دارد ولی نکته مهم این است که نباید بدون رضایت کاربران از اطلاعات آن‌ها استفاده شود.

وقتی از شرکت‌های بزرگی مثل Procter & Gamble که برای دریافت قابلیت شفافیت ردیابی اپلیکیشن تلاش زیادی کرده صحبت به میان می‌آید، مشخص است که شرکت‌ها دیگر نمی‌توانند بدون دانستن اطلاعات آن‌ها، کاربران را ردیابی کنند. این موجب می‌شود که اطلاعات کمتری هم برای ساختن پروفایل آن‌ها جمع آوری شود.

کوک عقیده دیرینه اپل را تکرار کرد که حریم خصوصی حق اساسی هر انسانی است و گفت که قوانین حریم خصوصی در جهان سرانجام به سیاستی شبیه شفافیت ردیابی اپلیکیشن اپل مواجه خواهد شد.

مدیر عامل اجرای اپل گفته که ارائه قابلیت جدید طی چند هفته ارائه می‌شود در حالی که زمان این مصاحبه مشخص نیست. گفتنی است که iOS 14.5 بعد از دو ماه از انتشار بتا آزمایشی و باقابلیت‌های جدیدی منتشر خواهد شد. یکی از این قابلیت‌های قابل انتظار کاربران اپل واچ برای باز کردن قفل آیفون با فیس آیدی و با استفاده از ماسک خواهد بود.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373