لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تحریم Call of Duty: Mobile برای برخی از کاربران برداشته شد

تحریم Call of Duty: Mobile برای برخی از کاربران برداشته شد

تنها چند ساعت پس از خبر مسدود شدن و احتمالاً تحریم Call of Duty: Mobile برای کاربران ایرانی، گزارش‌های منتشر شده توسط بسیاری از کاربران حاکی از آن است که امکان دسترسی به این بازی از داخل ایران مشکلی ندارد.

برخی از کاربران اعلام کرده‌اند که از طریق اینترنت موبایل در اپراتورهای همراه اول، ایرانسل و رایتل امکان دسترسی به این بازی را دارند و محدودیتی برای اجرای این بازی وجود ندارد. علاوه بر این بسیاری از کاربران عدم اختلال در دسترسی به این بازی از طریق اینترنت‌های ADSL را تائید کرده‌اند.

روز گذشته گزارش‌هایی مبنی بر توقف فرایند پشتیبانی از بازی Call of Duty: Mobile در ایران منتشر شده بود. بسیاری از افراد این موضوع را به عنوان اعمال برخی از تحریم‌های آمریکا و کشورهای دیگر علیه ایران در نظر گرفته بودند. کمااینکه داخل بازی Call of Duty: Mobile نیز اعلام شده بود، محدودیت اعمال شده به منطقه جغرافیایی کاربران مربوط است.

با این حال برخی از کاربران ادعا کرده‌اند که این اختلال به دلیل به روز رسانی های مربوط به سرورهای بازی در خاورمیانه بوده است و در مدتی کوتاه پس از به روز رسانی مشکل برطرف شده است. علاوه بر این برخی از کاربران هنوز با مشکل دسترسی به این بازی مواجه هستند؛ اما پیش بینی می‌شود که این مشکل در مدت زمانی کوتاه برطرف شود.

با توجه به ادعای کاربران و تحلیل‌های انجام شده مسئله تحریم Call of Duty: Mobile در حال حاضر منتفی است و کاربران ایرانی می‌توانند به صورت عادی و با روش‌های معمول از این بازی لذت ببرند. گفتنی است که در حال حاضر نیازی به استفاده از ابزارهای تغییر دهنده آی پی برای دسترسی به Call of Duty: Mobile نیست و می‌توان از روش‌های مستقیم برای دسترسی به این بازی استفاده کرد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420