لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

سیری تاریخ برگزاری رویداد بعدی شرکت اپل را فاش کرد

سیری تاریخ برگزاری رویداد بعدی شرکت اپل را فاش کرد

بر اساس ادعای تعدادی از کاربران، دستیار دیجیتالی سیری برای مدتی کوتاه در پاسخ به چند سؤال خاص تاریخ برگزاری رویداد بعدی شرکت اپل را فاش کرده است.

این کاربران ادعا کرده‌اند که در زمان پرسش از سیری در مورد تاریخ برگزاری رویداد بعدی شرکت اپل با پاسخی تأثیر گذار مواجه شده‌اند. سیری در پاسخ به این سؤال که «تاریخ برگزاری رویداد بعدی اپل چه زمانی است» می‌گوید که رویداد ویژه بعدی شرکت اپل در تاریخ 20 آوریل 2021 در شهر کوپرتینو کالیفرنیا برگزار می‌شود.

سیری در این مجموعه پاسخ‌ها ادعا کرده که رویداد بعدی شرکت اپل نه تنها در تاریخ 31 فروردین 1400 برگزار می‌شود، بلکه این رویداد نیز همانند موارد پیشین در اپل پارک برگزار می‌شود.

البته این پاسخ از دسترسی کاربران حذف شده است و دیگر سیری در پاسخ به سؤال‌های مشابه پاسخی مبنی بر زمان برگزاری رویداد بعدی شرکت اپل ارائه نمی‌دهد.با این حال بسیاری از خبرگزاری‌های حوزه فناوری‌های دیجیتال، به همین موضوع استناد کرده‌اند و اعلام کرده‌اند که شرکت اپل در تاریخ 31 فروردین 1400 اولین رویداد خود در سال 2021 میلادی را برگزار می‌کند.

این ادعا در حالی مطرح می‌شود که شرکت اپل ظرف چند هفته گذشته دعوت‌نامه مربوط به رویداد WWDC 2021 را منتشر کرده بود که نشان می‌داد این رویداد دقیقاً در همان زمان منطبق با سال گذشته برگزار می‌شود. این موضوع باعث شده بود تا بسیاری از تحلیلگران بر این باور باشند که شرکت اپل پیش از ماه ژوئن 2021 رویداد دیگری را برگزار نمی‌کند. با این حال این ادعای اخیر سیری می‌تواند تمامی پیش بینی‌های قبلی را به هم بزند.

در این میان، شرکت اپل احتمالاً در جریان رویداد فروردین، در صورت صحت داشتن شایعات یاد شده تصمیم دارد تا از محصولات سخت افزاری جدیدی نظیر آیپد پرو نسل جدید، برچسب‌های ردیابی ایرتگ و محصولات دیگر را رونمایی خواهد کرد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373