لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اطلاعات 1.3 میلیون کاربر کلاب هاوس توسط هکرها فاش شد

اطلاعات 1.3 میلیون کاربر کلاب هاوس توسط هکرها فاش شد

اطلاعات 1.3 میلیون کاربر کلاب هاوس در یک تالار گفتمان مخصوص هکرها فاش شده است. با این حال توسعه دهندگان ادعای هک شدن این پلتفرم را رد کرده‌اند.

در حال حاضر یک فایل دیتابیس SQL در تالار گفتمان مخصوص هکرها فاش شده که به وضوح برای تمام کاربران قابل مشاهده است. این فایل شامل جزئیات بسیاری درباره کاربران شبکه اجتماعی کلاب هاوس است. بررسی‌ها نشان می‌دهد که تقریباً اطلاعات کامل کاربران در پایگاه داده هکرها قرار گرفته است.

اطلاعاتی که لو رفته شامل بسیاری از اطلاعات شخصی است که از جمله آن‌ها می‌توان به شناسه کاربر، نام کاربر، یوزرنیم، اکانت اینستاگرام و توییتر متصل به کلاب هاوس، تعداد فالوئرها و فالووینگ‌ها، زمان ایجاد اکانت، دعوت‌های به عمل آمده در پلتفرم و گزارش Cybernews اشاره کرد.

در حالی که به نظر می‌رسد اطلاعات زیادی از کاربران فاش شده ولی اطلاعات موجود در پایگاه داده عمدتاً از مواردی تشکیل شده که ممکن است در جاهای دیگری در دسترس عموم قرار بگیرند.

این اطلاعات شامل موارد حساس مثل رمز عبور یا آدرس ایمیل کاربران نبوده، زیرا این گونه اطلاعات می‌تواند آسیب رسانی بیشتری داشته باشند.

کلاب هاوس روز یکشنبه توییتی منتشر کرده مبنی بر اینکه گزارش‌های هک شده گمراه کننده و دروغ هستند. همچنین این اپلیکیشن اصرار دارد که هک نشده و اشاره می‌کند که اطلاعات فاش شده مربوط به اطلاعات پروفایل‌ها است که هر کسی می‌تواند از طریق خود اپلیکیشن یا API مخصوص توسعه دهندگان به آن‌ها دسترسی یابد.

قابل ذکر است که اطلاعات تفسیر شده و به دست آمده حاصل جدیدترین رشته از حملات سایبری هکرها است که اطلاعات را از یک سرویس مهم یعنی کلاب هاوس در اختیار عموم قرار داده است.

همچنین در تاریخ هشت آوریل، اطلاعات محرمانه از پروفایل 500 میلیون کاربر لینکداین به همین روش به اشتراک گذاشته شده که ظاهراً فقط شامل اطلاعات عمومی بوده است.

این رویداد البته برای فیس بوک کمی گسترده‌تر بود و بسیاری از کاربران را نگران کرده است. با وجود این خبرها به نظر می‌رسد که همچنان بسیاری از سرویس‌های آنلاین درگیر مجموعه‌ای از حملات سایبری هستند که امکان مقابله با آن‌ها را ندارند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420