لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

فیلم های جدید برای اپل تی وی پلاس در راه است

فیلم های جدید برای اپل تی وی پلاس در راه است

بنابر گزارش جدید منتشر شده از وبسایت The Information، اپل با افزودن فیلم‌های پر مخاطب به اپل تی وی پلاس افراد بیشتری را به این سرویس جذب می‌کند.

گفته شده که استودیوی اجرایی اپل قصد دارد هر سال برای اپل تی وی پلاس بیش از 10 تا 12 فیلم تولید کند. اجرای این هدف موجب می‌شود که اپل با سرویس‌های استریم دیگری مثل نتفلیکس، Hulu، دیزنی و HBO Max بهتر رقابت کند.

برای تسهیل اجرای این قابلیت، اپل جسی هندرسون را استخدام کرده که قبلا مدیر ارشد اجرایی در فیلم سازی سرویس استریم HBO Max بوده است.

جسی هندرسون به تیم اپل تی وی پلاس با با مدیریت Jamie Erlicht و Zack Van Amburg ملحق خواهد شد و گزارش‌های خود را به Matt Dentler ارائه می‌دهد که مدیر بخش اپل تی وی پلاس بوده و فیلم‌های اصلی را مدیریت می‌کند.

در مقایسه با سایر سرویس‌های استریم، اپل تی وی پلاس هنوز در مراحل ابتدایی است و اپل به سختی روی محتوای آن کار می‌کند تا با تقویت این سرویس، آن را برای مشترکین جذاب‌تر کند.

اپل به افرادی که دستگاه جدیدی خریداری کنند، استفاده رایگان یک ساله از این سرویس را ارائه می‌دهد. همچنین افرادی که در ابتدای راه اندازی این سرویس در 19 نوامبر اشتراک یک ساله رایگان را دریافت کردند با بیشتر شدن دوره آزمایشی، ادامه خواهد یافت.

اپل دوره آزمایشی رایگان را ادامه می‌دهد برای اینکه کاربران قبل از پرداخت پول برای اشتراک، وقت بیشتری برای درگیر شدن در محتوای اصلی اپل تی وی پلاس داشته باشند.

در حال حاضر هم اپل به افرادی که هزینه ای برای اپل تی وی پلاس پرداخت کرده‌اند، آن را باز پرداخت می‌کند و به همین دلیل این سرویس درآمد ناچیزی دارد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373