لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

سامسونگ کاربران آیفون را به تست رابط کاربری گلکسی تشویق می‌کند

سامسونگ کاربران آیفون را به تست رابط کاربری گلکسی تشویق می‌کند

شرکت سامسونگ به تازگی یک وب سایت را به نام iTest راه اندازی کرده تا از آن طریق کاربران آیفون بتوانند رابط کاربری تلفن‌های هوشمند گلکسی را تست و بررسی کنند.

این وب سایت در گام اول یک اپلیکیشن را از طریق وب روی آیفون نصب می‌کند که با باز کردن آن امکان رابط کاربری تلفن‌های هوشمند گلکسی روی آیفون امکان پذیر می‌شود. سامسونگ در تلاش است تا باعرضه این اپلیکیشن کاربران را به استفاده از تلفن‌های هوشمند خود تشویق کند. این اپلیکیشن بسیاری از بخش‌های رابط کاربری اندروید نظیر بخش تنظیمات و حتی اپلیکیشن مرورگر رسمی سامسونگ را شبیه سازی کرده است.

این اولین تلاش شرکت سامسونگ برای جذب کاربران آیفون خود نیست. تا پیش از این مجموعه‌ای از تبلیغات ویدیویی سامسونگ علاوه بر مسخره کردن ناچ آیفون، قابلیت‌های این تلفن هوشمند را زیر سؤال می‌بردند و کاربران را به استفاده از گوشی‌های هوشمند اندرویدی تشویق می‌کردند.

اپل نیز به‌عنوان رقیب سامسونگ و دیگر تلفن‌های هوشمند اندرویدی کمپینی تبلیغاتی Your Phone is, iPhone is را برگزار کرده بود که طی آن مزیت‌ها و برتری‌های آیفون نسبت به تلفن‌های اندرویدی به تصویر کشیده شده بود.

گفتنی است که اپلیکیشن iTest در گام اول از طریق اپ استور ارائه شده بود، ولی پس از مدتی کوتاه اپل آن را به دلیل نقض قوانین حذف کرد و حالا به‌صورت انترپرایز آماده عرضه به کاربران شده است. با توجه به این موضوع ممکن است تعدادی محدود از کاربران بتوانند این اپلیکیشن را روی دستگاه‌های خود نصب کنند و در آپدیت‌های بعدی محدودیت‌های مربوط به استفاده از آن ایجاد شود.

گفتنی است که اپل اعلام کرده که این اپلیکیشن ناقض قوانین اپ استور است و کاربران به‌صورت عادی نمی‌توانند به آن دسترسی داشته باشند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373