لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تصویری از یک اشتباه نادر از لوگوی اپل در آیفون منتشر شد

تصویری از یک اشتباه نادر از لوگوی اپل در آیفون منتشر شد

اتفاقات نادر در تولید انبوه محصولات مختلف برای بسیاری از محصولات رخ می‌دهد و یکی از جدیدترین این موارد، لوگوی اپل است که در ابعادی عجیب روی پشت آیفون 11 پرو نقش بسته است.

اخیراً تصویری در شبکه اجتماعی توییتر در حال دست به دست شدن است که نشان می‌دهد لوگوی اپل روی یک آیفون 11 پرو با رنگ میدنایت گرین در جایگاهی عجیب قرار گرفته است. بسیاری از افراد این موضوع رو بسیار نادر می‌دانند و احتمال رخداد آن را یک در 100 میلیون عنوان کرده‌اند.

لوگوی اپل در این آیفون به جای اینکه در وسط دستگاه قرار گیرد، به خاطر وجود یک خطای چاپی به پایین و سمت راست متمایل شده است. اکانت انتشار دهنده این تصویر در توییتر اعلام کرده که این خطا به شکلی عجیب و منحصر به فرد در دستگاه رخ داده است.

این آیفون با قیمت 2700 دلار به حراج گذاشته شده است و خریداران می‌توانند پیشنهاد بالاتر برای خرید آن را ارائه دهند. گفتنی است که این آیفون هنوز به فروش نرسیده است و فرایند حراج آن همچنان ادامه دارد.

تا پیش از این نیز یک خطای ویژه در آیپد پرو با رنگ خاکستری نیز سروصدای زیادی ایجاد کرده بود که دارای یک حلقه سفید و طلایی در اطراف دکمه هوم بود. این آیپد نیز با قیمتی بسیار ویژه تر به حراج گذاشته شده بود.

موضوع خرید محصولات دارای خرید چاپی با قیمت بالاتر از ارزش واقعی یکی از رسم‌های عجیب در میان کلکسیون داران است. به عنوان مثال بسیاری از کلکسیون داران اسکانس، از خطاهای چاپی در میان اسکناس‌ها استقبال می‌کنند و اسکناس‌هایی که دارای خطاهای بسیار نادر باشد را با قیمت بسیار بالا خریداری می‌کنند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373