لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تجربه جدید درگ اند دراپ روی مک او اس

تجربه جدید درگ اند دراپ روی مک او اس

یکی از کارهایی که کاربران مرتبا روی مک انجام می‌دهند استفاده از قابلیت درگ اند دراپ است که برای انتقال فایل‌ها از یک فولدر به سایر فولدرها یا آپلود آنها در وبسایت یا اپلیکیشن به کار می‌رود. در حالی که این روش به راحتی انجام می‌شود ولی اخیرا با معرفی اپلیکیشن Dropover تجربه این کار به طرز چشمگیری بهبود یافته است.

روش درگ اند دراپ به این صورت است که کاربر فایل مورد نظر خود را انتخاب کرده و سپس آن را به جای دیگری می‌کشد. اما محدودیتی در این روش وجود دارد، اینکه کاربر نمی‌تواند فولدرهای مختلف فایل‌ها را با هم انتخاب کرده و انتقال دهد یا حتی فایل‌ها را یک جا انتخاب کرده و در مکان‌های مختلف منتقل کند.

اپلیکیشن Dropover این امکان را فراهم کرده است.یعنی کاربران می‌توانند اپلیکیشن را باز کرده و از طریق کلیک کردن روی آیکون در نوار منو، میانبر کیبورد یا لرزش نشانگر موس هنگام انتخاب فایل‌ها پنجره Dropover را باز کنند. حالا به جای کشیدن فایل به سایر پوشه‌ها، آن را به داخل Dropover کشیده و رها کنند.

تمام فایل‌هایی که در این اپلیکیشن رها می‌شوند تا زمانی که کاربر تصمیم بگیرد با آنها چه کند در این پنجره می‌‌مانند. کاربر به راحتی می‌تواند فایل‌ها را از چند فولدر انتخاب کند و، سپس در اپلیکیشن Dropover نگه داشته و بعد همه آنها را با هم به مکان دیگری منتقل کند. در صورتی که کاربر قصد ندارد فایل‌ها را به مکان دیگری منتقل کند با بستن پنجره همه چیز در همان جا می‌ماند.

همچنین می‌توان هر فایل را به طور جداگانه انتخاب کرده و به مکان دیگری منتقل کرد. این اپلیکیشن می‌تواند برای اشتراک گذاری آسان فایل‌ها از جمله سرویس اختصاصی خودش با عنوان Dropover Cloud با آیکلود، Dropbox و سایر سرویس‌های ابری یک‌پارچه شود.

قابل ذکر است که اپلیکیشن Dropover به صورت رایگان در اپ استور قابل دسترسی است و 14 روز بدون محدودیت قابل استفاده است. همچنین نسخه کامل آن به صورت خرید درون برنامه‌ای با 4.99 دلار در دسترس است.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420