لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

عرضه نسخه تقلبی ایرپاد 3 به بازار تایید شد

عرضه نسخه تقلبی ایرپاد 3 به بازار تایید شد

چند روز پیش بود که تصاویری از استفاده از ایرپاد 3 در خیابان در شبکه اجتماعی تیک تاک منتشر شده بود و حالا گزارش ها حاکی از تقلبی بودن این محصولات است.

در توضیح این تصاویر منتشر شده در چند روز پیش آمده بود که ایرپاد 3 توسط یکی از افراد نزدیک به تیم تولید انبوه محصولات اپل در حال تست و بررسی است.

حال شایعات نشان می‌دهند که ایرپادهای 3 تقلبی قبل از اعلام و رونمایی رسمی وارد بازار شده و فروخته شده‌اند.

انتظار می‌رود اپل نسل سوم ایرپادها را در سه ماهه سوم امسال عرضه کند. شایعات و گزارش‌ها نشان می‌دهند که ایرپادهای جدید با طراحی به روز شده به ایرپادهای پرو نزدیک است؛ اما فاقد قابلیت‌های پرو از جمله حذف نویز فعال است.

علیرغم اینکه ایرپاد 3 هنوز به طور رسمی از طرف اپل اعلام نشده اما مدل ایرپاد 3 تقلبی وارد بازار شده است. ویدیوهایی که در شبکه اجتماعی تیک تاک منتشر و در توییتر به اشتراک گذاشته شده است ایرپادهای تقلبی را نشان می‌دهد که با تصاویر لو رفته قبلی مطابق بوده، همچنین ادعا می‌کند یک معامله واقعی اتفاق افتاده است.

محصولات اپل اغلب به صورت جعلی و تقلبی ساخته شده و در بازارهای غیر مجاز اپل به طور آنلاین فروخته می‌شوند؛ اما اپل تیمی دارد که این محصولات تقلبی را شناسایی و جمع می‌کنند تا از ورود آنها به بازار و فروخته شدن جلوگیری شود.

قابل ذکر است که محصولات و به خصوص ایرپادهای تقلبی اپل برای این غول فناوری چالش بزرگی محسوب شده و از طرفی برای مشتریان هم ایجاد خطر می‌کند.

خریدن محصولات تقلبی اپل موجب می‌شود که مشتریان آخرین فناوری به روز شده را از دست بدهند، همچنین به لحاظ ایمنی خطر آفرین بوده و حتی ارائه آنها در برخی کشورها غیر قانونی است.

ناگفته نماند که اپل در حال کار کردن روی ایرپادهای نسل سوم بوده و شایعات نشان می‌دهند که در سال جاری میلادی عرضه خواهند شد.

نسل سوم ایرپادها احتمالا طراحی مشابه ایرپاد پرو خواهند داشت، یعنی ساقه کوتاه دارد و بدنه آن شبیه ایرپاد پرو و بدون نوک گوش سیلیکونی باشد. همچنین ممکن است به لحاظ عملکردی شبیه ایرپادهای فعلی و احتمالا کیس بزرگتری دارد تا طراحی جدید را در خود جای دهد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373