لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل: عرضه آی مسیج روی اندروید به خودمان ضربه میزند

اپل: عرضه آی مسیج روی اندروید به خودمان ضربه میزند

مدیران شرکت اپل به تازگی طی یک نامه‌نگاری الکترونیکی اعلام کرده که اپل هرگز حاضر به عرضه آی مسیج به کاربران اندروید نیست چرا که این موضوع به شرکت اپل ضربه خواهد زد.

این نامه‌نگاری بیشتر حول محور شکایت اپیک گیم از اپل بود که یکی از مدیران این شرکت ادعای ویژه‌ای را در مورد آی مسیج مطرح کرد. اپیک گیمز در یکی از دادگاه‌های مربوط به رسیدگی شکایت خود ادعا کرده که شرکت اپل تلاش می‌کند تا مشتریان خود را در یک اکوسیستم خاص محبوس کند و آی مسیج یکی از مثال‌های قابل توجه این موضوع است که نشان می‌دهد اپل تمایلی به ارائه حق انتخاب آزاد به کاربران خود را ندارد.

در این نامه‌نگاری ادی کیو، کریگ فدریگی و فیل شیلر شرکت داشته‌اند که هر یک از آن‌ها ایده‌های ویژه‌ای را در این مورد منتشر کرده بودند.

در بخشی از این مصاحبه نماینده اپیک اعلام کرده بود که آی مسیج یکی از دلیل‌های اصلی برای دشوار شدن جدایی از اکوسیستم اپل است. یکی از کارکنان اپل در سال 2016 توانسته بود امکان بکاپ گرفتن از پیام‌های آی مسیج را از طریق ایمیل فراهم کند که به سرعت اپل جلوی انتشار خبرهای مربوط به آن را گرفت.

در این میان، فیل شیلر اعلام کرده که انتقال آی مسیج به اندروید، بیش از آنکه به کاربران و شرکت اپل کمک کند، باعث ایجاد اتفاقات جبران ناپذیر خواهد شد.

در ادامه کریگ فدریگی توضیح داده که اندروید برای کاربران آیفون ناآشنا است و به همین دلیل نیازی به انجام چنین کاری نیست. او در ادامه توضیحات خود به مثال یک خانواده اشاره کرد که همه اعضای آن از آیفون استفاده می‌کنند، اما به دلایل مختلف (نظیر کاهش هزینه‌ها) اقدام به خرید یک گوشی اندرویدی برای فرزند خود می‌کنند. در این میان، انتقال آی مسیج به اندروید فقط برای چنین کاربرانی مناسب خواهد بود و درعین‌حال این کار باعث گمراه شدن تجربه کاربری برای بسیاری از افراد می‌شود.

آی مسیج یکی از ایده‌های اصلی تجاری‌سازی استیو جابز برای آیفون‌ها بود که امکان انتقال پیام‌ها را از طریق اینترنت را به کاربران آیفون می‌داد. این قابلیت در زمان خود یک انقلاب بزرگ بود که در حال حاضر با وجود پیام‌رسان‌های متعدد کاربرد آن نسبت به قبل کمتر شده است.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373