لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

قیمت آیپد و مک بوک احتمالاً افزایش خواهد یافت

قیمت آیپد و مک بوک احتمالاً افزایش خواهد یافت

بنابر گزارش جدید منتشر شده از وب‌سایت Nikkei Asia، اپل با کمبود جهانی قطعات خاصی برای تولید آیپد و مک بوک مواجه شده است که این موضوع ممکن است باعث کاهش عرضه و افزایش قیمت آیپد و مک بوک شود.

با وجود کمبود قطعات برای تولید آیپد و مک بوک، غول فناوری کوپرتینو و تأمین کننده‌هایش تولید محصولات را به تعویق انداخته‌اند.

مطابق با این گزارش، تولید مک بوک به دلیل کمبود تراشه‌های نصب شده روی صفحه مدار قبل از مونتاژ به تأخیر افتاده که یک قدم مهم در فرایند تولید است. همچنین طبق این گزارش تولید آیپد هم به دلیل کمبود نمایشگر و قطعات مورد نیاز برای ساخت آن تحت تأثیر قرار گرفته است.

اپل در پاسخ به این تأخیر، سفارش قطعات مربوط به این محصولات را تا نیمه دوم امسال به تعویق انداخته است. در حالی که تولید مک بوک و آیپد به طور مستقیم تحت تأثیر قرار گرفته ولی تولید آیفون تا کنون به تأخیر نیفتاده است. به هر حال منابع صنعتی آگاه می‌گویند که تأمین قطعات برای آیفون هم محدود به نظر می‌رسد.

وب‌سایت Nikkei Asia اشاره کرده که با وجود اینکه کمبود قطعات به عنوان یک مشکل در زنجیره تأمین اپل هنوز وجود دارد ولی تأثیری در قابلیت دسترسی این محصولات برای کاربران نداشته است.

پیش بینی می‌شود که اپل مدل‌های جدید آیپد پرو و مک بوک‌های پرو را تا حد امکان با تراشه اپل سیلیکون و از نو طراحی کند.

بنابر گزارش منتشر شده از بلومبرگ، عرضه مدل‌های جدید آیپد با عملکرد به شدت بهبود یافته و نمایشگر mini-LED هفته‌ها دور از انتظار به نظر می‌رسد.

این وب‌سایت گفته گرچه مشخص نیست که تولید کدام مدل‌های آیپد و مک بوک به دلیل کمبود قطعات تحت تأثیر قرار گرفته‌اند ولی منطقی است که اپل یک بیانیه تأخیر محصول را ارائه دهد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420