لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

ادی کیو مدیر ارشد اپل مشاور یک استارت آپ جدید می‌شود

ادی کیو مدیر ارشد اپل مشاور یک استارت آپ جدید می‌شود

بنابر گزارش جدید، ادی کیو مدیر ارشد سرویس‌ها و نرم افزار اینترنت اپل، به شرکت جدید NFT Non-Fungible Token یا رمزهای غیر قابل معاوضه مشاوره می‌دهد.

بنابر گزارشی از شبکه خبری CNN، Tom Brady ستاره تیم فوتبال آمریکایی در حال همکاری با کارآفرینی به نام Richard Rosenblatt است که شرکت NFT جدید خود را با عنوان Autograph در فصل بهار راه‌اندازی می‌کند. ناگفته نماند که ادی کیو مدیر ارشد بخش نرم افزار و سرویس‌های مبتنی بر اینترنت اپل هم به آن‌ها در تأسیس شرکت جدید مشاوره خواهد داد.

ادی کیو به عنوان مدیر ارشد اپل بر بسیاری از خدمات اپل نظیر اپل موزیک، اپل تی وی پلاس، اپل مپ و آیکلود نظارت دارد. به نظر می‌رسد که کیو طی سال‌های گذشته در رویدادها و حداقل در انظار عموم خیلی کم ظاهر شده است.

یکی از رویدادهایی که او در آن حضور داشت مربوط به راه‌اندازی اپراتور شبکه تلفن همراه بریتانیایی EE که ارائه برنامه‌های تلفن هوشمند همراه با خدمات چندگانه اپل ارائه می‌شد.

قابل ذکر است که ارائه مشاوره یا حضور مدیران اپل در هیئت مدیره برخی شرکت‌ها مرسوم است، چه بسا که در حال حاضر ادی کیو عضو هیئت مدیره شرکت خودروسازی فراری و تیم کوک نیز در شرکت نایکی فعالیت‌هایی دارد.

NFT Non-Fungible Token یا رمزهای غیر قابل معاوضه جدیدترین پدیده ارز رمزنگاری شده است. NFT در اصل یک کالای دیجیتالی بوده و شبیه تصویری است که با فناوری بلاک‌چین پشت اتریوم ( توکن ارز رمز پایه) احراز هویت شده است.

گفتنی است ماه گذشته اولین توییت از جک دورسی، بنیان‌گذار توییتر به عنوان یک NFT با قیمت 2.9 میلیون دلار در میان شور شوق ارزهای غیر قابل معاوضه فروخته شد.

مهم‌ترین ویژگی ارزهای دیجیتال غیرمتمرکز بودن است که بدون دخالت دولت‌ها و در شبکه وسیع و گسترده بلاک چین تبادل می‌شوند. اتریوم نسل دوم ارزهای دیجیتال است که با هدف هوشمند سازی و ارائه فضایی برای اجرای برنامه‌های غیرمتمرکز و خودکار ایجاد شده است.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373