لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل از حضور در جلسه دادرسی اپ استور در سنای آمریکا خودداری کرد

اپل از حضور در جلسه دادرسی اپ استور در سنای آمریکا خودداری کرد

سناتورهای آمریکا از اپل درخواست کرده‌اند که در مورد تصمیم خود برای عدم حضور در جلسه‌ دادرسی اپ استور برای ارائه پاره‌ای توضیحات تجدید نظر کند.

اپل قصد ندارد در جلسه کمیته فرعی سنای آمریکا در ارتباط با موضوع ضد انحصاری اپ استور گوشی همراه شرکت کند، به گزارش رویترز سناتورهای آمریکا امتناع اپلرا غیرقابل قبول خوانده‌اند.

در نامه‌ای به تیم کوک مدیر عامل اپل، برخی سناتورهای آمریکا از او خواسته‌اند که در تصمیم خود مبنی بر شرکت نکردن در جلسه توضیحات تجدید نظر کند، زیرا مشارکت و همکاری اپل برای بررسی کامل و منصفانه موضوع رقابت ضروری است.

سناتورها گفته‌اند که اپل چند هفته پیش، از جلسه ماه آوریل آگاه شده بود و حتی با اعضای سنا بحث‌هایی داشته درباره اینکه چه کسی از طرف اپل برای حضور و ارائه شهادت در مجلس انتخاب شود؛ اما به طور ناگهانی اپل تغییر رویه داده و از فرستادن کسی برای ارائه شهادت خودداری کرده است.

اپل دلیل عدم ارائه یک شاهد برای جلسه دادرسی اپ استور را دادگاه دعوی اپیک گیمز درباره رقابت ضد انحصاری دانست، اما کمیته قضایی سنا و کمیته سیاست رقابت ضد انحصاری و حقوق مصرف کننده نسبت به بهانه اپل رضایتی نشان نداده است.

ناگفته نماند که زمان مشخصی برای جلسه دادرسی تعیین نشده ولی احتمالاً گوگل قصد دارد در این جلسه شرکت کند. حضور گوگل در این جلسه نشان دهنده قدرت این دو شرکت فناوری در ارتباط با هزینه، توزیع و قابلیت دسترسی اپلیکیشن‌های گوشی‌های همراه برای دو سیستم عامل آیفون و اندروید است.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420