لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تصویری از ایرپاد ۳ در خیابان منتشر شد

تصویری از ایرپاد ۳ در خیابان منتشر شد

خبرها و شایعات بسیار زیادی در مورد تلاش اپل برای تولید ایرپاد ۳ به عنوان نسل سوم هندزفری‌های بی‌سیم این شرکت منتشر شده است و حالا تصویری از آن در خیابان منتشر شده است.

تصویر منتشر شده مربوط به تکه‌هایی از یک ویدیو چند ثانیه‌ای است که در شبکه اجتماعی تیک تاک منتشر شده بود. در توضیحات این ویدیو ادعا شده بود که تصویر یاد شده مربوط به نسخه اصلی ایرپاد ۳ توسط فردی نزدیک به خط تولید محصولات شرکت اپل فاش شده است.

بسیاری از کاربران در شبکه‌های اجتماعی نظیر توییتر اطلاعات مربوط به این تصویر را مورد بررسی قرار داده‌اند و بسیاری از آن‌ها صحت آن را تائید کرده‌اند. با این حال برخی دیگر از تحلیلگران آن را به عنوان یک محصول جعلی و فیک شناسایی کرده‌اند و برای آن نیز استدلال‌هایی آورده‌اند.

با این حال در بررسی‌های منتشر شده از این تصویر بسیاری اعلام کرده‌اند که ظاهر آن به طور کامل منطبق بر شایعاتی است که تا پیش از این توسط بسیاری از خبرگزاری‌ها و تحلیلگران مختلف منتشر شده بود. بر این اساس ایرپاد ۳ قرار است با ظاهری شبیه به ایرپاد پرو طراحی و توسعه پیدا کند که در آن روکش‌های سیلیکونی مربوط به قابلیت حذف نویز اکتیو وجود ندارد.

ظاهر ایرپاد 3 کیس شارژ مشابهی با ایرپاد پرو دارد و گوشی‌های چپ و راست آن دقیقاً با همان ابعاد و دنباله‌های کوتاه‌تر طراحی و توسعه داده شده است. باوجود این مسئله ظاهر و اطلاعات مربوط به ایرپاد نسل ۳ توسط منابع رسمی شرکت اپل تائید نشده است و نمی‌توان در مورد آن نظر داد.

شایعات دیگر حاکی از آن است که اپل در نیمه دوم سال ۲۰۲۱ میلادی اقدام به معرفی و عرضه این محصول به بازار خواهد کرد و تا آن زمان باید منتظر بود و دید که ظاهر سومین نسل از هندزفری‌های تمام بی‌سیم شرکت اپل با چه قابلیت‌ها و تغییرات آماده عرضه به بازار خواهد شد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373