لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیفون ۱۲ مینی از لیست پنج تلفن هوشمند پرفروش دنیا حذف شد

آیفون ۱۲  مینی از لیست پنج تلفن هوشمند پرفروش دنیا حذف شد

میزان تمایل برای خرید آیفون ۱۲ مینی رفته‌رفته در حال کاهش است و حالا موسسه کانتر پوینت در گزارش تحلیلی خود اعلام کرده که این تلفن هوشمند از لیست پنج محصول پرفروش عرضه شده در بازار برای ژانویه ۲۰۲۱ خارج شده است.

گزارش موسسه کانتر پوینت نشان می‌دهد که دو تلفن هوشمند آیفون ۱۲ مینی و آیفون اس ای به عنوان محصولات ارزان قیمت شرکت اپل از لیست پرفروش‌ترین‌های ژانویه ۲۰۲۱ حذف شده‌اند.

بر اساس داده‌های بازار، آیفون ۱۲ مینی در جایگاه هشتم تلفن‌های ‌هوشمند پرفروش قرار گرفته است؛ در حالی که دیگر تلفن‌های هوشمند ۲۰۲۰ شرکت اپل شامل آیفون ۱۲، آیفون ۱۲ پرو مکس و آیفون ۱۲ پرو به ترتیب در جایگاه‌های اول تا سوم قرار گرفته‌اند.

علاوه بر این؛ آیفون ۱۱ به عنوان تلفن هوشمند میان رده سال ۲۰۱۹ میلادی شرکت اپل در جایگاه چهارم قرار گرفته است. پس از آن محصولات شیائومی و پرچم‌داران سامسونگ در این لیست قرار گرفته‌اند.

در اطلاعات منتشر شده از این موسسه تحقیقاتی مشخص شده که آیفون اس ای ۲۰۲۰ به عنوان یکی از تلفن‌های هوشمند میان رده و ارزان قیمت شرکت اپل در پایین‌ترین جایگاه قرار گرفته است.

آیفون ۱۲ مینی با نمایشگر ۵.۴ اینچی خود نتوانسته نظر بسیاری از خریداران و طرفداران گوشی‌های هوشمند کوچک را به خود جلب کند و این موضوع باعث شده تا میزان تقاضا برای خرید این محصول نسبت به انتظارات بازار بسیار پایین‌تر و غیرقابل قبول باشد.

پیش‌بینی‌های منتشر شده در مورد آینده محصولات اپل نشان از آن دارد که این کمپانی تصمیم دارد در سال 2021 میلادی و با تولید آیفون ۱۳ همچنان فرآیند تولید یک نسخه مینی تلفن‌های هوشمند خود را ادامه دهد و امسال نیز شاهد عرضه‌ی تلفن‌ هوشمندی با نام آیفون ۱۳ مینی یا آیفون ۱۲ اس مینی خواهیم بود. این محصولات با همان سایز 5.4 اینچ آماده عرضه به بازار خواهد شد.

علاوه بر این شایعات حاکی از آن است که شرکت اپل تصمیم بر رونمایی از یک نسخه جدید از تلفن‌های هوشمند سری اس ای یا خود در سال ۲۰۲۲ و ۲۰۲۳ دارد که با طراحی مشابه با گوشی‌های عرضه شده در سال ۲۰۱۷ به قبل نشان کرد که آماده عرضه به بازار خواهد شد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420