لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

دوسوم کاربران آیفون‌ها تمایلی به تماشای تبلیغات ندارند

دوسوم کاربران آیفون‌ها تمایلی به تماشای تبلیغات ندارند

نزدیک به ۶۸ درصد کاربران تلفن‌های هوشمند آیفون اقدام به حذف امکان نمایش تبلیغات و پاک کردن اپلیکیشن‌های ارائه دهنده تبلیغات و ردیابی کننده اطلاعات شخصی کرده‌اند؛ کاربران اطلاعات مربوط به این اپلیکیشن‌ها را از طریق برچسب‌های حریم خصوصی اپ استور دریافت کرده‌اند.

اپل پس از کشمکش‌های متعدد به تازگی تصمیم گرفته تا در توسعه سیستم عامل آی او اس ۱۴.۵ اقدام به عرضه برچسب حریم خصوصی اپلیکیشن‌های کاربران کند. حال در گام اول مشخص شده تا در هفته یکم پس از عرضه نهایی این نسخه از سیستم عامل آیفون‌ها، کاربران تمایل بسیار کمتری برای استفاده از اپلیکیشن‌های ردیابی کننده اطلاعات شخصی دارند.

بر اساس قوانین جدید اپل، اپلیکیشن‌هایی که برای اهداف تبلیغاتی و موارد دیگر اقدام به جمع آوری اطلاعات کاربران می‌کنند؛ باید به طور شفاف فعالیت خود را از طریق برچسب‌های حریم خصوصی به کاربران نشان دهند.

اجرایی شدن قانون جدید برای توسعه دهندگان باعث شده تا بسیاری از کاربران تمایل کمتری برای استفاده از اپلیکیشن‌های ردیابی کننده اطلاعات شخصی داشته باشند.

چشم انداز اپل نیز نشان داده که بیش از ۳۰۰ اپلیکیشن که میان دو هزار دستگاه مختلف نصب شده است؛ توسط شرکتی به نام AppsFlyer اقدام به ردیابی و جمع آوری اطلاعات کاربران می‌کند. علاوه بر این شرکت بزرگ تبلیغاتی دیگری به نام TradeDesk که درزمینهٔ جمع آوری اطلاعات شخصی و تبلیغات هوشمند فعالیت دارد؛ در مجموع به ازای هر ثانیه ۱۲ میلیون تبلیغ را نمایش می‌دهد.

حال کاربران با پاک کردن بسیاری از اپلیکیشن‌های مربوط به این شرکت‌های تبلیغاتی نشان داده‌اند که به طور جدی و عملی برای استفاده از اپلیکیشن‌های خودداری می‌کنند.

کاربران به همین دلیل اقدام به پاک کردن بسیاری از اپلیکیشن‌ها کرده‌اند و پیش بینی می‌شود که در آینده نزدیک فرآیند استفاده از اپلیکیشن‌ها و کسب و کارهای مبتنی بر تبلیغات اینترنتی باوجود این قوانین ویژه تحت تأثیر قرار گیرد و نحوه توسعه و ساخت اپلیکیشن‌های مبتنی بر تبلیغات به شکلی متفاوت تغییر کند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420