لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

قیمت سرویس سالانه پلی استیشن پلاس به ۲۷ دلار رسید

قیمت سرویس سالانه پلی استیشن پلاس به ۲۷ دلار رسید

قیمت اکانت سالانه پلی استیشن پلاس به تازگی به ۲۷ دلار رسیده است و کاربران می‌توانند در مدت زمانی محدود از این تخفیف ویژه استفاده کنند.

تخفیف ویژه برای تمامی کاربران پلی استیشن ۵ و پلی استیشن ۴ عرضه شده است و کاربران می‌توانند با شارژ حساب کاربری خود تا روز یازدهم آوریل ۲۰۲۱ میلادی استفاده کنند.

این تخفیف تا پایان امشب بیست و یکم فروردین ۱۴۰۰ پابرجا است و پس از آن قیمت سرویس سالانه پلی استیشن پلاس به حالت عادی خود باز می‌گردد. پس از این تخفیف کاربران باید با پرداخت هزینه بیشتر اقدام به خرید این سرویس کنند.

پلی استیشن پلاس مجموعه‌ای از خدمات ویژه همراه با بازی‌های رایگان را آماده عرضه کرده است و به صورت ماهانه شامل یک یا دو بازی به ازای هر ماه می‌شوند.

علاوه بر بازی‌هایی که به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار خواهند گرفت، این سرویس امکان استفاده از قابلیت‌های مختلف در بازی‌های آنلاین را ارائه می‌دهد که به مدت محدود ارائه می‌شوند.

کاربران با استفاده از بازی رایگان وارزون و فورتنایت و با داشتن این اکانت می‌توانند به صورت سری همراه باقابلیت‌های ویژه از آن‌ها استفاده کند. در بازی فورتنایت کاربرانی که این سرویس را در اختیار داشته باشند می‌توانند از امکاناتی نظیر اسکین های جدید و برخی سلاح‌های خاص دسترسی داشته باشند. این سرویس به صورت مدت دار و ماهانه قابلیت‌های خاصی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد که در نوع خود مناسب کاربران مختلف است. برای خرید پلی استیشن پلاس کافی است گیفت کارت اختصاصی آن را خریداری کنید و پس از شارژ حساب کاربری خود اقدام فعال‌سازی آن کنید.

گفتنی است استفاده از پلی استیشن پلاس در هر لحظه قابل دسترسی و تنها کافی است اقدام به خرید گیفت کارت اختصاصی پلی استیشن و اکانت پلاس کرده و با وارد کردن آن داخل اکانت دستگاه از امکانات ویژه شرکت سونی استفاده کنید.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373