لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیفون 13 یا آیفون 12 اس | نام مدل 2021 آیفون اپل چیست؟

آیفون 13 یا آیفون 12 اس | نام مدل 2021 آیفون اپل چیست؟

اپل مراحل ابتدایی طراحی و ساخت اولیه مدل 2021 آیفون‌ها را آغاز کرده است و حالا بسیاری از تحلیلگران شایعات ضد و نقیضی را در مورد نام این تلفن هوشمند منتشر کرده‌اند. برخی از افراد بر این باور هستند که نام این تلفن هوشمند آیفون 13 خواهد بود و برخی دیگر نام آیفون 12 پلاس را پیش بینی کرده‌اند.

در این مطلب نگاهی خواهیم داشت به نحوه نام گذاری آیفون 2021 و پیش بینی‌های انجام شده در مورد نام گذاری این محصولات را بررسی خواهیم کرد.

اپل از زمان معرفی و عرضه چهارمین آیفون خود در سال 2010 میلادی از یک پسوند عددی به‌عنوان نشان دهنده نسل تلفن‌های هوشمند خود استفاده کرد. در سال 2013 اما این روند با اضافه شدن پسوند «S» یک تغییر دیگر نیز کرد؛ اپل معمولاً به‌صورت یکی در میان، تلفن‌های هوشمند خود را که با ظاهری مشابه با سال قبل طراحی کرده و صرفاً در آن‌ها بهبودهایی از لحاظ ظاهری و سخت افزاری اعمال می‌کند. آیفون‌هایی نظیر 5 اس، 6 اس و X اس دقیقاً از همین مدل‌ها هستند که با بهبودهایی نسبت به آیفون‌های نسل پیشین عرضه شده‌اند.

از طرف دیگر شرکت اپل آیفون‌های اصلی خود را در بسیاری از اوقات صرفاً با شماره نسل آیفون‌ها معرفی می‌کند که شامل آیفون 4، آیفون 5، آیفون 6، آیفون 7، آیفون 8 و آیفون X و نسل‌های جدیدتر از آن‌ها می‌شوند. این تلفن‌های هوشمند از لحاظ قدرت سخت افزاری و قابلیت‌ها نسبت به نسل‌های پیشین خود تغییراتی قابل توجه دارند و گام‌های بیشتری نسبت به محصولات پیشین به حساب میایند.

نام آیفون 2021 چیست؟

شایعات منتشر شده امروزی به شکلی ضد و نقیض در مورد نام آیفون 2021 منتشر شده‌اند. آیفون 2021 از یک طرف به دلیل تعبیه احتمالی تعبیه سنسور اثر انگشت و قابلیت‌های دیگر یک گام رو به جلو از طرف اپل به حساب میاید.

برخی از تحلیلگران بر این باور هستند که تراشه A15 عرضه شده در آیفون 2021 گام رو به جلوی زیادی از طرف اپل به حساب نمی‌آید و اپل امسال از آیفون 12 اس رونمایی خواهد کرد.

اما برخی دیگر با توجه به افزایش قابلیت‌هایی نظیر پشتیبانی از 5G و فناوری mmWave در تمامی پارت نامبرها احتمال می‌دهند که آیفون 2021 با نام آیفون 13 رونمایی و عرضه شود. گفتنی است که اپل در سال گذشته سری اس را حذف کرده بود و آیفون 11 اس را آماده عرضه به بازار نکرده بود. این رخداد سال 2017 نیز تکرار شد و آیفون 7 اس عرضه نشده بود.

با وجود این گزارش‌ها به نظر می‌رسد که باید دید که شایعات بعدی در مورد آیفون 2021 چه میگویند اما هنوز دو نام آیفون 12 اس و آیفون 13 برای اشاره به آیفون 2021 مورد استفاده قرار می‌گیرد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373