لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تولید تراشه A15 در تابستان 1400 آغاز می‌شود

تولید تراشه A15 در تابستان 1400 آغاز می‌شود

خبرگزاری دیجی تایمز به تازگی اعلام کرده که TSMC تصمیم دارد تا فرایند تولید تراشه A15 به کار رفته در آیفون 13 را از تابستان 1400 (مه 2021) آغاز کند.

بر اساس این گزارش شرکت اپل و TSMC که یکی از شرکای تجاری فروش آیفون‌ها است با محدودیت‌های ویژه‌ای درزمینهٔ تولید زودهنگام فرایند تولید تراشه‌ها مواجه شده است و همین موضوع باعث شده تا تأمین پردازنده‌های آیفون 13 با کمی تأخیر آغاز شود.

دیجی تایمز همچنان تأکید کرده که A15 به‌عنوان نسخه‌ای بهبود یافته از A14 به کار رفته در آیفون 12 آماده معرفی و عرضه می‌شود و همین موضوع به‌منزله آن است که تراشه جدید با همان معماری 5 نانومتری پیشین همراه با برخی از بهبود سازی‌ها آماده عرضه می‌شود.

همین موضوع باعث شده تا بسیاری از تحلیلگران بر این باور باشند که آیفون 2021 دقیقاً همان نسخه بهبود یافته آیفون 12 خواهد بود و نام آن را با عنوان آیفون 12 پلاس معرفی کرده‌اند.

باوجود محدودیت TSMC در تولید تراشه‌های A15 در مدت زمانی زودتر، به نظر می‌رسد که شرکت اپل احتمالاً در جریان سال 2021 با مشکلاتی مشابه در سال گذشته برای رونمایی از آیفون‌ها مواجه باشد و با تأخیر یک ماهه این محصولات را روانه بازار جهانی کند.

گزارش‌های دیگر منتشر شده از طرف دیجی تایمز حاکی از آن است که شرکت اپل در جریان تولید این تلفن‌های هوشمند از نمایشگرهای 120 هرتز به همراه پشتیبانی از رنگ مشکی مات رونمایی می‌کند. برخی از پیش بینی‌های دیگر نیز حاکی از آن است که شرکت اپل در این تلفن‌های هوشمند از سنسور اثر انگشت تاچ آیدی در زیر نمایشگر یا دکمه پاور استفاده خواهد کرد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420