لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل پادکست با دو میلیون اپیزود محتوایی به نقطه عطف جدیدی دست یافت

اپل پادکست با دو میلیون اپیزود محتوایی به نقطه عطف جدیدی دست یافت

 طبق آخرین اطلاعات منتشر شده از سرویس‌های تحلیلی پادکست‌ها پلتفرم اپل پادکست اخیرا از تعداد 2 میلیون اپیوزد گذشته و نقطه عطف جدیدی رسیده است، این در حالی است که تقریبا یک چهارم این پادکست‌ها با یک اپیزود منتشر شده‌اند.

با انتشار آخرین آمار توسط Podcast Industry Insights، مشاور صنعت Amplifi Media اشاره کرد که 26 درصد از پادکست‌ها فقط در یک قسمت یا اپیزود منتشر شده‌اند. این نشان می‌دهد که بسیاری از تولید کنندگان محتوا به طور ناگهانی کار را رها کرده‌اند.

طبق این آنالیز، Amplifi اشاره کرده که 44 درصد از پادکست‌ها با سه یا تعداد کمتری اپیزود منتشر شده‌اند. یعنی اگر هر پادکست با حداقل چهار اپیزود تنظیم می‌شد، بنابراین تعداد کل نمایش‌های اپل پادکست به تقریبا 880 هزار می‌رسید.

تجزیه و تحلیل آماری نشان می‌دهد که پادکست‌های «once-and-done» کتابخانه اپل پادکست را تحت تاثیر قرار داده، زیرا احتمالا این پادکست‌ها دارای محتوای با پایان زود هنگام هستند.

بنا به گفته James Cridland از Podnews.ne، 63 درصد پادکست‌های تک اپیزودی از طریق اسپاتیفای و 16 درصد از iHeart’s Spreaker منتشر می‌شود، که هر دو پلتفرم ارائه دهنده خدمات میزبانی رایگان بوده و مورد توجه پادکست‌های جدیدی قرار گرفته‌اند که در حال آزمایش و بررسی این رسانه هستند.

Amplifi در ارزیابی خود برای کم اپیزود بودن تعداد زیادی از اپل پادکست‌ها گفته که همه پادکست‌ها نباید شامل مجموعه‌های بی‌پایان باشند. کاربر می‌تواند تعداد زیادی محتوای عالی پیدا کند که فقط برای چند قسمت قابل اجرا است. این به زیبایی و جذابیت پادکست کمک می‌کند.

در حال حاضر اپلیکیشن پادکست رایگان است و اپل محتوای پادکست پولی ندارد، اما شایعات حاکی از این است که اپل در حال کار کردن روی سرویس اشتراکی پادکست پولی است که افراد را ترغیب به گوش کردن به پادکست‌ها کند.

در واقع با این‌کار اپل می تواند تولید کنندگان مشهور را با وعده پول فریب داده و حتی آنها را از سایر پلتفرم‌هایی مثل اسپاتیفای به سمت خود جلب کند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420