لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

ارتقای رم و ذخیره سازی مک M1 امکان پذیر شد

ارتقای رم و ذخیره سازی مک M1 امکان پذیر شد

 برخی از تکنسیون های چینی به تازگی توانسته اند قطعات سخت افزاری مربوط به کامپیوترهای مک مبتنی بر اپل سیلیکون را ارتقا دهند. با توجه به این موضوع ارتقای رم و ذخیره سازی مک M1 امکان پذیر شده است.

گزارش اخیر منتشر شده از فعالیت برخی از تعمیرکاران و تکنسین های چینی نشان میدهد که کامپیوترهای اپل سیلیکون بسیار آسان تر از آنچه تصور میشود امکان ارتقای قطعات سخت افزاری را دارد.
گزارش یاد شده اعلام کرده تا به امروز تصاویر مربوط به روند ارتقای دستی کامپیوترهای مک در شبکه های اجتماعی منتشر شده است و بسیاری از وب سایت های بین المللی در حال حاضر خبر مربوط به آن را پوشش داده اند.
این کار توسط افرادی در شهر گوانگژو انجام شده که طی آن برخی از بخش های مداری آن توسط افراد حرفه ای دستکاری شده است.
این افراد متوجه شده اند که میتوانند تراشه مربوط به رم را شکلی نسبتا ساده تر از دستگاه های کامپکت و فشرده از تراشه M1 جدا کنند. علاوه بر این ذخیره سازی SSD در کنار تراشه یکپارچه M1 قرار گرفته است که به سادگی از طریق سیستم عامل مک او اس قابل شناسایی است و نیازی به تخریب قطعات یا سیستم عامل داخلی دستگاه به خاطر تعویض آن وجود ندارد.
این تکنسین ها اقدام به ارتقای مدل پایه ای و ارزان قیمت مک اپل سیلیکون کرده اند و آن را از ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت ذخیره سازی به حجم ۱۶ گیگابایت و ۱ ترابایت افزایش داده اند. در این میان تست های انجام شده توسط این افراد نشان داده که مک او اس بیگ سور به عنوان تنها نسخه از سیستم عامل مک که از اپل سیلیکون پشتیبانی میکند هیچ محدودیتی در اجرای این دستگاه ایجاد نمیکند.
گفتنی است که با وجود انتشار این ادعا هنوز به این معنا نیست که کاربران میتوانند به سادگی این کار را انجام دهند و همچنان نیاز به انجام برخی محدودیت ها خواهند داشت.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373