لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

سرویس پرداخت کلاب هاوس رونمایی شد

سرویس پرداخت کلاب هاوس رونمایی شد

شبکه اجتماعی کلاب هاوس اخیرا قابلیت پرداخت جدیدی را معرفی کرده که به کاربران اجازه می‌دهد که از سازندگان محتوا پشتیبانی میکند؛ ضمن اینکه هیچ درصدی از پرداخت صورت گرفته را برای خود برنمی‌دارد.

رقابت علیه کلاب هاوس به عنوان یک شبکه اجتماعی با پلتفرم صوتی لایو در حال افزایش است.

این خبر امروز توسط کلاب هاوس در یک پست وبلاگی اعلام شد. بنابر گفته این شرکت، Clubhouse Payment با هدف کمک به تولید کنندگان محتوا برای خلق جوامع مجازی و کسب درآمد آنها راه اندازی شده است.

در ابتدای شروع راه اندازی این سیستم، فقط تعداد کمی از کاربران کلاب هاوس با استفاده از این قابلیت می‌توانند پول دریافت کنند.

افرادی که قصد دارند برای تولید کنندگان محتوا پول ارسال کنند، با استفاده از آخرین نسخه این اپلیکیشن امکان پذیر است.

کاربران باید پروفایل یک سازنده محتوا را در کلاب هاوس باز کرده و روی دکمه Send Money ضربه بزنند. همچنین کاربران می‌توانند مبلغ ارسالی را انتخاب کرده و از طریق کارت اعتباری یا به صورت نقدی و با استفاده از پلتفرم Stripe پول را پرداخت کنند. چون پردازش تراکنش در Stripe انجام می‌شود، به همین دلیل هزینه خیلی کمی را برداشت می‌کند.

قابل ذکر است که این شبکه اجتماعی نوپا برای باقی ماندن در مقابل رشد و توسعه رقبای بزرگ خود مثل توییتر،‌ فیسبوک و لینکدین قابلیت جدید پرداخت در پلتفرم خود را ارائه داده است.

کلاب هاوس یک شبکه اجتماعی مبتنی بر گپ صوتی است که کاربران در آن اتاق‌هایی ایجاد کرده و چند نفر به طور لحظه‌ای در آن با هم صحبت می‌کنند. در این پلتفرم مکالمات ضبط نمی‌شوند و کاربر نمی‌تواند به گپی که تمام شده دسترسی پیدا کرده و آن را دوباره گوش کند. شبکه‌های اجتماعی دیگری مثل فیسبوک و توییتر قصد دارند چنین پلتفرمی را در سیستم خود ایجاد کنند.

همچنین کلاب هاوس تا به حال فقط در نسخه iOS قابل اجرا بوده ولی اخیرا اعلام کرده در ماه‌های آتی نسخه اندروید آن هم منتشر خواهد شد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420