لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

سونی رفتار اپل را در برگزاری رویدادها تکرار می‌کند

سونی رفتار اپل را در برگزاری رویدادها تکرار می‌کند

شرکت سونی به طور علنی تایید کرده که همانند دو سال گذشته فعالیتی در نمایشگاه E3 نخواهد داشت و تحلیلگران بر اساس آن ادعا کرده اند سونی دیگر به این نمایشگاه باز نخواهد گشت.

رویداد E3 2021 قرار است در ماه ژوئن برگزار شود و حالا گزارش ها نشان میدهد که هیچ خبری از شرکت ژاپنی سونی در این رویداد نخواهد بود. این در حالی است که ایکس باکس، نینتدو، کونامی، یوبی سافت و کپ کام به همراه بسیاری از شرکت های تولید کننده محصولات نرم افزاری و سخت افزاری بازی رویدادی را برای این نمایشگاه در نظر گرفته اند.

E3 2021 قرار است در تاریخ ۱۲ تا ۱۵ ژوئن به صورت مجازی برگزار شود. این رویداد سال گذشته نیز به دلیل شیوع ویروس کرونا به صورت مجازی برگزار شده بود. شرکت های دیگری که در جریان این نمایشگاه شرکت میکنند شامل برادران وارنر، تنسنت و اکتیویژن بلیزارد هستند که احتمالا از بازی های جدید و آپدیت های بازی‌های پرطرفدار خود رونمایی خواهند کرد.

سونی از سال ۲۰۱۹ میلادی به بعد دیگر در E3 شرکت نکرده بود که این موضوع با ناامیدی بسیاری از شرکت های تولید کننده بازی های ویدیویی مواجه شده بود. عدم شرکت کردن سونی در جریان این نمایشگاه حتی باعث اعتراض فیل اسپنسر مدیر عامل ایکس باکس نیز شد و او خواستار ایجاد تعادل فعالیت های سونی برای رقابت در صنعت گیم شده بود.

با این حال سونی در طول سه سال گذشته به صورت جداگانه و طی رویدادهایی اختصاصی فرایند رونمایی از محصولات خود را برگزار میکند و تمایلی به شرکت در نمایشگاه های عمومی را ندارد. این موضوع باعث شده تا تحلیلگران بر این باور باشند که شرکت سونی دیگر در این رویدادهای مشترک شرکت نمیکند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420