لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

واتس آپ قابلیت انتقال چت‌ها بین آیفون و اندروید را تست می کند

واتس آپ قابلیت انتقال چت‌ها بین آیفون و اندروید را تست می کند

توسعه دهندگان واتس آپ به تازگی اعلام کرده اند که تست به تست قابلیت انتقال چت بین آیفون و اندروید دارند.

در وبلاگ WABetaInfo اطلاعاتی منتشر شده که نشان میدهد توسعه دهندگان پیام رسان واتس آپ در حال تست این قابلیت برای انتقال چت ها بین دستگاه های مختلف هستند.

در نسخه های بتایی که از این پیام رسان منتشر شده، تصویری از صفحه واتس آپ نسخه آیفون نشان داده شده که گزینه ای برای انتقال چت ها به گوشی هوشمند اندرویدی دارد. این گزینه به سادگی هر چه تمام و با عنوان Move Chats to Android معرفی شده است که امکان انتقال چت ها را به کاربران ارائه میدهد.

زمانی که کاربر تمایل به اتصال یک دستگاه به دستگاه دیگر از سیستم عاملی متفاوت را داشته باشد، میتوان با دریافت جدیدترین آپدیت عرضه شده در اپل استور اقدام به انتقال داده‌ها به نسخه اندروید واتس‌آپ بدهد.

واتساپ در حال حاضر اطلاعات دقیقی در مورد عرضه نهایی این قابلیت به کاربران ارائه نداده بود، با این حال کاربران زیادی منتظر عرضه نسخه نهایی این قابلیت هستند تا از آن طریق بتوانند بدون داشتن محدودیت بین دستگاه های مختلف سوئیچ کنند.

انتقال چت وات آپ بین اندروید و ایفون یکی از مهم ترین محدودیت های این پیام رسان است که تا به امروز دردسرهای بسیاری را برای کاربران ایجاد کرده است. این موضوع باعث میشود تا فرایند مهاجرت از اندروید به آی او اس و برعکس دشوار شود و پس از انتقال به گوشی جدید کاربر امکان دسترسی به چت های گذشته خود را نداشته باشد.

علاوه بر این، امکان استفاده همزمان از یک اکانت واتساپ در چند دستگاه مختلف یکی دیگر از قابلیت های پردرخواست است که احتمالا قابلیت یاد شده بخشی از امکان انتقال داده ها خواهد بود. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373