لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

ویدیوی تبلیغاتی: ایرپادها از کجاد می‌آیند؟

شرکت اپل به تازگی یک ویدیوی تبلیغاتی را به سبک فانتزی در مورد ایرپادها منتشر کرده و در آن ریشه بوجود آمدن ایرپادها را نشان داده است.

در این ویدیوی فانتزی که با عنوان «Sound Gardner» یا باغبان صدا از طرف علاقه مندان نام گرفته، پیرمردی نشان داده میشود که در یک گلخانه در حال کار کردن است. او ادعا میکند که ایرپاد همانند موجودات زنده قابل پرورش هستند و آنها را مثل گیاهان مختلف در باغچه خود می‌کارد.

در این ویدیوی تبلیغاتی از زبان پیرمرد اعلام می‌شود که تکنولوژی مثل موجودات زنده است و همواره در حال رشد کردن است. او برای تایید حرف خود مثال صدای پخش شده از ایرپاد را میاورد و میگوید وقتی از ایرپاد می‌شود، نشانه‌ی حیات در آن دیده می‌شود و به این ابزار هوشمند زندگی بخشیده می‌شود.

اپل با انتشار این ویدیو تصمیم دارد تا دیدگاه کاربران را به نحوه استفاده از فناوری های هوشمند امروزی تغییر دهد تا کاربران محصولات هوشمند و الکترونیکی اطراف خود را همانند دستگاه های هوشمند نگاه کنند. با این حال در کنار انتشار دیدگاه خود نسبت به تکنولوژی، اقدام به تبلیغ ایرپاد نیز به عنوان هندزفری های بی سیم خود کرده است و این بار با دید جذاب تری سعی در جذب مخاطبین خود داشته است.

ایرپاد به عنوان هندزفری بی سیم شرکت اپل که نسل اول آن در سال ۲۰۱۷ آماده عرضه شد، در مدت زمانی کوتاه به یکی از مهم ترین محصولات فناوری تبدیل شد که سودآوری قابل توجهی را برای شرکت اپل به همراه داشت. این محصول امروزه به یکی از ابزارهای اصلی شرکت اپل تبدیل شده که درصد رضایت مشتریان آن به بیشترین میزان خود رسیده است.

شرکت اپل سال ها است که با استفاده از ایده های جذاب سعی در انتشار تبلیغات جالب و متحیر کننده دارد که این ویدیوی تبلیغاتی نیز به عنوان تلاش جدید این شرکت در این زمینه با تحسین قابل توجهی از طرف مخاطبین مواجه شده است.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420