لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

قابلیت‌های سلامتی در اپل واچ افزایش می‌یابد

قابلیت‌های سلامتی در اپل واچ افزایش می‌یابد

بسیاری از افراد و خبرنگارها، فعالیت های اپل را زیر نظر قرار داده اند و حالا لیست مشاغل اپل نشان داده که روند تمرکز این شرکت بر سلامت قلب و توسعه امکانات بیشتر در اپل واچ ادامه دارد.

اپل در حال جستجوی متخصصین با تجربه قلب و عروق برای پیوستن به تیم فناوری سلامت خود است. پیوستن یک متخصص با تجربه به تیم غول فناوری احتمالا موانع نظارتی مرتبط با عرضه تجهیزات پزشکی مصرفی را به بازار برطرف خواهد کرد.

اپل شغل مورد نظر را در لینکدین منتشر کرده و متعاقبا توسط MyHealthyApple مشاهده شده و اشاره می‌کند که فرد ایده آل باید پزشک متخصص در زمینه کاردیولوژی و تجربه کار با محصولات پزشکی، سلامتی و فناوری داشته باشد.

اپل تاکید کرده که دانش محصولات پزشکی و محصولات سلامتی دیجیتال، همچنین داشتن تجربه فرایند توسعه بالینی برای محصولات سلامتی از جمله مطالعات بالینی محور در اولویت قرار دارد.

در این لیست ذکر شده که این فرصت بسیار خوبی برای یک پزشک است تا تخصص پزشکی و اشتیاق خود را برای کمک به توسعه فناوری سلامت محور نشان دهد.

کاملا مشخص است که اپل به دنبال کسی است که از پس مقررات دولتی پیچیده مرتبط با محصولات پزشکی به خوبی برآید. همچنین علاوه بر تعریف ویژگی‌ها و مشخصات توسعه محصولات سلامتی قلب،‌ این شغل در طراحی مطالعات پزشکی و توسعه پروتکل‌ها برای موارد نظارتی نقش مهمی ایفا می‌کند.

به دلیل ارائه قابلیت‌های نوآورانه نظارتی بیومتریک ارائه شده در پلتفرم اپل واچ، اپل نقش مهمی در صنعت محصولات سلامتی مصرفی دارد.

اپل واچ ابتدا به هدف اندازه گیری ضربان و نظارت بر فعالیت قلب عرضه شد ولی با معرفی سخت افزاری با قابلیت ضبط اطلاعات ECG و اکسیژن خون، به یک پلتفرم کامل بهداشتی و سلامتی تبدیل شده است.

لازم به ذکر است که اپل دارای تعدادی متخصص پزشکی شامل دو متخصص قلب و عروق بسیار با تجربه در لیست سلامت خود است که توسط دکتر Sumbul Desai، مدیر اجرایی سابق برنامه سلامت دیجیتال استنفورد هدایت می‌شود. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373