لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

باگ باتری آیفون 11 در آپدیت iOS 14.5 برطرف شد

باگ باتری آیفون 11 در آپدیت iOS 14.5 برطرف شد

 اپل گفته با ارائه آپدیت بتا iOS 14.5 فرایند جدیدی برای افزایش سلامت و رفع باگ باتری در آیفون 11 و 11 پرو و پرو مکس را عرضه کرده است.

همان طور که در یک سند پشتیبانی ذکر شده اپل گفته باگ باتری آیفون 11 را در آپدیت iOS 14.5 را برطرف خواهد کرد و موجب بهتر شدن ظرفیت باتری و عملکرد آن می‌شود. مشکل عملکرد باتری به دلیل گزارش‌هایی است که از طرف برخی کاربران ارسال شده است.

باگ باتری در آیفون 11 شامل تخلیه غیر منتظره باتری و در برخی موارد کاهش عملکرد آن است. همچنین اپل اشاره کرده که گزارش نادرست درباره سلامت باتری، عملکرد واقعی آن را منعکس نمی‌کند.

پس از نصب iOS 14.5 به روز رسانی شده روی آیفون 11، کاربران پیامی را در Settings > Battery > Battery Health دریافت می‌کنند که مربوط به روند کالیبراسیون مجدد بوده و احتمالا چند هفته طول می‌کشد.

در مرحله کالیبراسیون مجدد، حداکثر ظرفیت و قابلیت استفاده از بالاترین میزان ظرفیت طی دوره‌های شارژ منظم انجام می‌شود. حداکثر درصد ظرفیت نمایش داده شده طی کالیبراسیون مجدد تغییری نمی‌کند. قابلیت استفاده از بالاترین ظرفیت احتمالا آپدیت می‌شود ولی ممکن است توسط اکثر کاربران مشاهده نشود. همچنین پیام قبلی مربوط به تخریب باتری بعد از آپدیت iOS 14.5 حذف خواهد شد.

به محض تکمیل کالیبراسیون مجدد، اطلاعات مربوط به حداکثر درصد ظرفیت و قابلیت استفاده از بالاترین میزان ظرفیت باتری آپدیت خواهد شد. در صورتی که کالیبراسیون مجدد نشان دهد که سلامت باتری واقعا کاهش یافته است، آنگاه کاربران پیام خدمات باتری را دریافت خواهند کرد.

قابل ذکر است که شاید در برخی موارد کالیبراسیون مجدد باتری با موفقیت انجام نشود و پیام خدامت باتری ظاهر شود. اپل در این مورد گفته که باتری‌های آسیب دیده را به طور رایگان جایگزین خواهد کرد تا عملکرد و ظرفیت آن را کاملا بازیابی کند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373