لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

ال جی از بازار تلفن‌های هوشمند خارج شد

ال جی از بازار تلفن‌های هوشمند خارج شد

شرکت کره‌ای ال جی به تازگی اعلام کرده که کسب و کار تلفن‌های هوشمند خود را متوقف می‌کند و از بازار این محصولات خارج خواهد شد.

ال جی تا پیش از این محدودیت‌های زیادی در زمینه درآمدزایی از طریق تلفن‌های هوشمند داشت و همین موضوع باعث شده بود تا ضررهای مالی زیادی به سرمایه گذاران ال جی وارد شود. در این میان ال جی طی انتظار یک بیانیه به سهام داران خود اعلام کرده که این شرکت دیگر فعالیتی در بازار تلفن‌های هوشمند نخواهد داشت.

بخشی از بیانیه ال جی به این شرح است: 

تصمیم استراتژیک ال جی بر خروج از بازار رقابتی تلفن‌های موبایل است. این اقدام باعث می‌شود تا شرکت بتواند تمرکز بیشتری روی منابع و رشد در حوزه‌هایی نظیر تولید قطعات ماشین‌های الکتریکی، دستگاه‌های متصل به اینترنت و هوشمند، خانه‌های هوشمند، رباتیک، هوش مصنوعی و ارائه خدمات به کسب و کارهای دیگر (B2B) داشته باشد.

تلفن‌های هوشمند ال جی که در حال حاضر در انبار فروشگاه‌ها موجود است، همچنان آماده فروش خواهند بود. علاوه بر این، ال جی خدمات پشتیبانی و آپدیت‌های نرم افزاری را به مشتریان موبایل خود ارائه خواهد داد که بر اساس منطقه جغرافیایی متغیر خواهد بود.ال جی همچنین همکاری خود با تأمین کنندگان و کسب و کارهای مشترک در حوزه تلفن‌های هوشمند را ادامه می‌دهدکه در آینده جزئیات مربوط به این کسب و کار و اشتغال زایی ها منتشر خواهد شد.

ال جی همچنان به متخصصین توسعه تلفن‌های همراه نیاز دارد و در تلاش برای توسعه تکنولوژی‌های مرتبط با موبایل است که از جمله آن‌ها می‌توان به فناوری 6G برای بهره برداری در آینده نام برد. این فناوری قرار است در حوزه‌های فناوری مختلف نقش رقابتی را برای ال جی بازی کند. هسته تکنولوژی‌های توسعه یافته در طول دو دهه گذشته و در بخش توسعه موبایل شرکت ال جی همچنان مورد استفاده قرار خواهند گرفت و برای استفاده‌های آینده نگه داشته خواهد شد. 

​ال جی

شرکت ال جی در طول دهه گذشته حتی با عرضه تلفن‌های هوشمند میان رده و رده بالای متعدد با قابلیت‌های گوناگون نتوانسته توجه زیادی از کاربران را به خود جذب کند و همین موضوع باعث شده تا این شرکت از تاریخ ۳۱ جولای ۲۰۲۱ تصمیم به توقف فرایند تولید تلفن‌های هوشمند خود بگیرد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420