لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل قیمت تعویض آیفون ۱۱ با آیفون ۱۲ را اعلام کرد

اپل قیمت تعویض آیفون ۱۱ با آیفون ۱۲ را اعلام کرد

 شرکت اپل از چند ساعت پیش لیست نرخ هزینه‌های مربوط به برنامه Trade-In خود را به روز رسانی کرده و قیمت تعویض آیفون ۱۱ با آیفون ۱۲ و تعویض آیپد پرو نسل سه با نسخه ۲۰۲۰ را اعلام کرده است.

بر این اساس هزینه تعویض آیفون ۱۱ پرو با یکی از مدل‌های آیفون ۱۲ می‌تواند تا نصف قیمت دستگاه جدید کاهش پیدا کند. اپل اعلام کرده که در برنامه Trad-In آیفون ۱۱ پرو مکس را بین ۱۵ تا ۵۱۵ دلار بسته به شرایط و سلامت دستگاه خریداری و امکان خرید یک دستگاه جدید را فراهم میاورد.

آیفون ۱۱ پرو در این برنامه با قیمت ۵ تا ۴۶۵ دلار توسط اپل خریداری می‌شود و به جای آن امکان خرید یکی از مدل‌های آیفون ۱۲ فراهم خواهد شد. بیشترین ارزش آیفون ۱۱ نیز در جریان این برنامه تعویضی برابر با ۳۸۰ دلار خواهد بود.

در مورد آیپدها نیز اپل آیپد پرو نسل ۳ را با قیمت حداکثر ۵۸۰ دلار دریافت و امکان خرید یک دستگاه جدیدتر را فراهم میاورد. این برنامه برای کامپیوترهای مک نیز ارائه می‌شود که بر اساس آن قیمت حداکثری مک بوک ایر و آیمکبه ترتیب برابر ۵۳۰ و ۱۰۵۰ دلار خواهد بود. گران‌ترین محصولی که در جریان این فرایند خریداری می‌شود آیمک پرو است که با قیمت حداکثری ۲۹۴۰ دلار خریداری خواهد شد و اپل اجازه تعویض آن‌ها با دستگاه‌های نو را فراهم میاورد.

برنامه تعویض محصولات اپل با عنوان Trade-In توسط خود شرکت سازنده راه اندازی شده که به کاربران امکان فروش دستگاه‌های دسته دوم خود به شرکت اپل و دریافت یک دستگاه نو را فراهم میاورد. گفتنی است که اپل تنها در صورتی دستگاه‌های دسته دوم کاربران را در Trade In خریداری می‌کند که کاربران یک دستگاه نو و جدید را از این کمپانی دریافت کنند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373