لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل آرکید با پشتیبانی از بازی‌های بیشتر عرضه می‌شود

اپل آرکید با پشتیبانی از بازی‌های بیشتر عرضه می‌شود

30 بازی جدید از جمله بازی کلاسیک iOS و مزایای منحصر به فردی مثل عدم خریدهای درون برنامه‌ای، حفظ حریم خصوصی بازیکن و غیره در اپل آرکید ارائه می‌شود.

موج بزرگی از بازی‌های جدید با توسعه اپل آرکید و ارائه بیش از 30 عنوان جدید راه اندازی شده که شامل توسعه دهندگان بازی‌های بزرگ و توسعه دهندگان ایندی است، در سرویس ارائه شده عناوین بازی‌های موجود به بیش از 180 بازی رسیده است.

بازی‌های جدید شامل NBA 2K21، نسخه کاملا جدید از The Oregon Trail from Gameloft، Fantasian from the creator of Final Fantasy و بسیاری از آثار کلاسیک مشهور مثل Really Bad Chess، Monument Valley، Reigns، Simon’s Cat، Threes، Cut the Rope، Fruit Ninja، chess، checkers و سایر موارد است.

با گسترش و اضافه شدن بازی‌های جدید در اپل آرکید پیشرفت غیر منتظره‌ و مزایای منحصر به فردی مثل عدم ارائه تبلیغات، عدم خریدهای درون برنامه‌ای، پشتیبانی از استانداردهای بالای حریم خصوصی کاربر اپل و ارائه یک اشتراک کلی برای دسترسی حداکثر شش عضو خانواده در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد.

علاوه بر نسخه‌های اصلی و منحصر به فرد آرکید که شامل NBA 2K21 Arcade Edition، Star Trek: Legends و The Oregon Trail است، همچنین این سرویس دو گروه بازی جدید را با عنوان Timeless Classics و App Store Greats معرفی می‌کند.

بازی‌های اصلی اپل آرکید در آیفون، آیپد، مک و اپل تی وی قابل اجرا است. دو گروه بازی تازه معرفی شده هم در آیفون و آیپد قابل دسترسی هستند، همچنین بازی در این دو گروه بدون تبلیغات و بدون خرید درون برنامه‌ای است.

اپل آرکید به صورت یک دوره آزمایشی یک ماهه برای افراد واجد شرایط قابل دسترسی است و اگر کاربران یک دستگاه جدید از اپل خریداری کنند به آنها یک دوره آزمایشی سه ماهه رایگان اعطا می‌شود. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373