لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

یادداشت تیم کوک برای چهل و پنج سالگی اپل

یادداشت تیم کوک برای چهل و پنج سالگی اپل

تیم کوک مدیر عامل اپل به مناسبت بزرگداشت چهل و پنجمین سالگرد تاسیس شرکت، یک یادداشت انگیزشی برای کارمندان اپل فرستاده و از آنها خواسته که برای تعریف آنچه «فناوری در اختیار زندگی مردم» نامیده، به هدف و رسالت اصلی اپل پایبند باشند.

او در یادداشت خود اشاره کرده که در طول تاریخ، برای اپل لحظه‌ای باپتانسیل‌تر اکنون وجود نداشته و تیم تحت مدیریت او بسیار با استعداد و فداکار هستند.

کوک به نقل از استیو جابز گفت: «این یک سفر شگفت انگیز بوده که ما آن را به سختی آن را شروع کرده‌ایم. به خاطر داشته باشید هیچ‌یک از ما در پایان این داستان اینجا نخواهیم بود ولی مسئولیت همه ما است تا مطمئن شویم این داستان ارزش گفتن دارد.» 

اول آوریل 1976 در کوپرتینو شرکتی تاسیس شد تا محصولات تحول آفرینی تولید کند و تعریف جدیدی از فناوری برای بهبود زندگی مردم ارائه دهد. چهل و پنج سال بعد این اتفاق را با وقف خودمان به آن ماموریت و زنده نگه داشتن آن به مدت طولانی رقم زده‌ایم.

طی این سال‌ها به جز موارد بسیار مهم برخی چیزها درباره اپل تغییر کرده است. مواردی مثل تراشه M1 تا آیفون‌های 5G، تغییر سطح آموزش و بهره‌وری در آیپد، اپل واچ که مراقب سلامتی کاربران بوده، همچنین بهترین نرم افزارها و سرویس‌هایی که به همه این‌ها جان می‌بخشد، ما هرگز روندی که دیگران سعی در تطابق خود با آن داشته‌اند را متوقف نکرده‌ایم.

چیزی که با اطمینان به شما می‌گویم این است که هیچ وقت چنین پتانسیل بزرگی مثل موقعیت فعلی وجود نداشته و چنین تیم با استعداد و فداکاری تا به حال نداشته‌ایم. با این وجود نباید این موضوع ما را راحت کند زیرا داشتن پتانسیل بزرگ، افراد بزرگ را ملزم به مواجهه با آن می‌کند.

من می‌دانم که سال گذشته هر کدام از ما به طریقی آزمایش شده‌ایم که هرگز تصور نمی‌کردیم. از ما دعوت به سازگاری شده که کارمان را پیچیده‌تر کرده و از ما خواسته شد که تعهد و عزم بیشتری در بخش‌هایی از زندگی داشته باشیم که فراتر از کارمان است.

در این مدت هر آنچه به دست آورده‌ایم باید موجب افتخارمان باشد. دستگاه‌ها و روش‌هایی که برای یک نسل تولید می‌کنیم، به افرادی که این محصولات را دوست داشته و روی آنها حساب می‌کنند منابع جدید عمیق و پایداری را ارائه می‌کند. همچنین می‌دانیم در بسیاری زمینه‌ها روزهای روشنتری پیش رو داریم.»

تیم کوک

کوک نقل قول خود از استیو جابز را در توییتر به اشتراک گذاشته است. در حالی که اپل چهل و پنج سالگی خود را جشن می‌گیرد، محصولات سخت افزاری مهم و جدید را در سال 2021 معرفی می‌کند. این محصولات شامل نوت بوک‌ها و کامپیوترهای جدید اپل سیلیکونی، ایرپادهای آپدیت شده، آیپدهای جدید و آیفون‌های تازه معرفی شده به اضافه کار روی هدست واقعیت ترکیبی، عینک هوشمند و ماشین خودران طراحی شده توسط اپل و موارد بیشتری است 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373