لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

ادوبی باندل اپلیکیشن جدید Creative را برای قلم آیپد ارائه داد

ادوبی باندل اپلیکیشن جدید Creative را برای قلم آیپد ارائه داد

شرکت ادوبی به تازگی یک باندل اپلیکیشن جدید Creative را برای قلم آیپد رونمایی و عرضه کرده که شامل Photoshop، Illustrator، Fresco، Spark Post و Creative Cloud بوده و با هزینه ماهیانه 14.99 دلار ارائه می‌شود.

ادوبی اخیرا یک پست جدید وبلاگ را با عنوان «Everything’s coming together for mobile creativity» منتشر کرده که چشم اندازی برای آینده بهره‌ وری خلاقانه در آیپد ارائه داده است. همچنین توضیح داده که با ترکیب قلم دقیق اپل و آیپد یک رابط کاربری آشنا با قابلیت یک‌پارچه و طبیعی برای کاربر ارائه داده که اساسا منعکس کننده روشی است که اکثر افراد برای ایجاد خلاقیت با مداد یا مداد رنگی روی کاغذ به کار می‌برند.

ادوبی می‌گوید در توسعه همه فناوری‌های موفق یک نقطه اوج وجود دارد، لحظه‌ای که فناوری، طراحی، در دسترس بودن و درک نیازهای بازار بالغ شده و ناگهان به نظر می‌رسد که فناوری قابل پیشرفت و ترقی و اجتناب ناپذیر است. این شرکت همچنین اشاره کرده که با ارائه ابزارهای مجموعه Creative برای دستگاه‌های همراه مثل گوشی هوشمند و تبلت یا آیپد به نقطه اوج توجه ها میان کاربران رسیده است.

ادوبی برای کاربران علاقمند به سری Creative برای دستگاه‌های همراه به ویژه آیپد، یک باندل Design Mobile را همراه با پشتیبانی از قلم آیپد ارائه کرده است.

این باندل جدید برای قلم آیپد شامل اپلیکیشن‌های Photoshop، Illustrator، Fresco، Spark Post و Creative Cloud بوده که همراه با سرویس‌هایی مثل Adobe Fonts، Behance و ابزارهای آماده به کار و 100 گیگابایت فضای ذخیره سازی با پرداخت مبلغ قیمت 14.99 دلار به طور ماهیانه ماهیانه یا 149.99 دلار برای سالیانه در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

همچنین به کاربرانی که به طور جداگانه اشتراک خریداری کنند، این سرویس با نصف قیمت از طرف فروشنده اصلی و برای مدت زمانی محدود از زمان تنظیم این نوشته اصلی فروخته می‌شود. قابل ذکر است که این سرویس به طور مستقیم از طریق اپ استور قابل دانلود است.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420