لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

نشت اطلاعات بیش از 533 میلیون کاربر فیس‌بوک

نشت اطلاعات  بیش از 533 میلیون کاربر فیس‌بوک

اطلاعات شخصی بیش از 533 میلیون کاربر فیس بوک به صورت آنلاین منتشر شده است که شامل شماره تلفن و اطلاعات شخصی آن‌ها می‌شود.

بر اساس گزارش Business Insider هکرها پس از نفوذ به فیس‌بوک و دریافت این اطلاعات، آن را برای فروش در یک فروم سطح پایین هکرها قرار داده‌اند. اطلاعات یاد شده مربوط به کاربران 100 کشور مختلف می‌شود که ایران نیز در میان آن‌ها اطلاعات 301.723 کاربر ایرانی نیز لو رفته است.

اطلاعات لو رفته در آمریکا به بیش از 32 میلیون کاربر و در انگلستان به 11 میلیون کاربر می‌رسد. این رویداد از نظر بسیاری از تحلیلگران امنیتی یک فاجعه بزرگ است چرا که اطلاعات بیش از نیم میلیارد کاربر در سراسر دنیا به سادگی در اختیار عموم قرار گرفته است و می‌توان آن‌ها را از تالارهای گفتمان هکرها خریداری کرد.

اطلاعات یاد شده شامل نام، نام خانوادگی، وضعیت تأهل، کشور و شهر زندگی، شماره تلفن و تاریخ ثبت نام در فیس بوک می‌شود که این موضوع بسیاری از کاربران را تحت تأثیر قرار داده است.

یکی از سخنگویان فیس بوک به تازگی اعلام کرده این نشت اطلاعاتی پیش از مسدود شدن دسترسی توسعه دهندگان به شماره تلفن کاربران رخ داده است. با این حال شرکت اپل مدت‌ها است که به دلیل پرسش و پاسخ‌های کنگره آمریکا ادعا کرده که شماره تلفن کاربران در اختیار عموم نخواهد بود.

گفتنی است که فیس بوک در واکنش‌های ابتدایی به خبر نشت اطلاعاتی ادعا کرده بود که اطلاعات 220 میلیون کاربر فاش شده اما حالا مشخص شده که تعداد اطلاعات فاش شده بسیار بیشتر است.

در ادامه تصاویر مربوط به تعداد اطلاعات لو رفته از هر کشور آمده است:

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420