لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

نمایشگر آیمک 2021 بزرگ‌تر از 27 اینچ خواهد بود

نمایشگر آیمک 2021 بزرگ‌تر از 27 اینچ خواهد بود

گزارش‌های اخیر منتشر شده در وب سایت L0vetodream که به تازگی منتشر شده، نشان از آن دارد که شرکت اپل تصمیم به بزرگ‌تر کردن سایز نمایشگر آیمک 2021 نسبت به نسخه‌های 27 اینچی آن دارد.

بر اساس این گزارش‌ها اپل در تلاش است تا یک نسخه پیشرفته‌تر و بزرگ‌تر از آیمک ها را راه اندازی کند که سایز بزرگ‌تری نسبت به محصولات تولید شده قبل دارند. تا پیش از این و مشخصاً از سال 2012 میلادی شرکت اپل آیمک‌های خود را در دو سایز 21.5 و 27 اینچ تولید کرده بود که این روند تا به ادامه داشته است.

حال L0vetodream ادعا کرده که آیمک 2021 با نمایشگر بزرگ‌تر قرار است جایگزین آیمک 27 اینچی شود و شرکت اپل خط جدیدی از محصولات خود را آماده عرضه به بازار کند.

در این میان، اطلاعات دیگری که از خبرگزاری بلومبرگ منتشر شده نشان می‌دهد که شرکت اپل در تلاش است تا آیمک‌های جدید را با حاشیه کمتر در اطراف نمایشگر طراحی و تولید کند که در گوشه‌های آن حاشیه‌ای فلزی و مشابه با زبان طراحی نمایشگر Pro Display XDR دارد.

اپل از سال 2019 میلادی فرایند تولید نسل جدید نمایشگرهای خود را با عنوان Pro XDR Display آغاز کرده که با طراحی متفاوتی همراه بوده است. این طراحی احتمالاً در روند ساخت آیمک 2021 نیز مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

گفتنی است که شرکت اپل به احتمال خیلی زیاد آیمک 2021 را به عنوان اولین کامپیوتر رومیزی یکپارچه خود همراه با پردازنده‌های اختصاصی رونمایی می‌کند. طبق گفته‌های بلومبرگ، این پردازنده قرار است دارای 16 هسته پردازشی قوی و 4 هسته پردازشی کاربردی باشد که امکاناتی فراتر از کامپیوترهای مبتنی بر اینتل را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

علاوه بر این، شایعه‌ای که جان پروزر تا به امروز منتشر کرده نشان از عرضه آیمک 2021 همراه با رنگ‌های متفاوت و گوناگون است که هنوز از طرف منابع خبری و تحلیلی دیگر این موضوع تائید نشده است.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420