لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

سوپرسل سه بازی جدید را رونمایی می‌کند

سوپرسل سه بازی جدید را رونمایی می‌کند

شرکت سوپرسل تصمیم دارد تا در آینده نزدیک سه بازی جدید را برای کاربران و طرفداران خود رونمایی کند.

سوپرسل روز دوم آوریل ۲۰۲۱ با انتشار یک ویدیو به همراه سه نفر از مدیران خود از سه بازی جدید رونمایی کرد که قرار است به زودی آماده عرضه به کاربران شوند.

این بازی‌ها همگی از مجموعه کلش هستند که شخصیت‌های کلش آف کلنز و کلش رویال در آن‌ها قرار دارد. عنوان اول این بازی‌ها کلش کوئست نام دارد که یک بازی استراتژی در سبک ماجراجویی است. در کلش کوئست کاربران با همان شخصیت‌های مشابه با دیگر بازی‌های مجموعه کلش مواجه هستند که شامل بربر، آرچر، جاینت و پرنس می‌شود. روند اجرای کلش کوئست در گام ابتدایی ساده است، اما رفته رفته دشوار می‌شود و این موضوع باعث می‌شود تا روند اجرای بازی به صورت تدریجی دشوار شود و کاربران بتوانند در مدت زمانی مشخص روند اجرای بازی را یاد بگیرند.

عنوان دوم این مجموعه کلش مینی نام دارد که همانند بازی دیگر از شخصیت‌های مجموعه بازی کلش استفاده می‌کند. البته در این بازی شخصیت‌ها به شکلی مینیاتوری طراحی شده‌اند و کاربران به صورت آنلاین و هم‌زمان با یکدیگر در یک مسابقه استراتژیک مبارزه می‌کنند. برخی از بخش‌های کلش مینی به صورت خودکار انجام می‌شود که این موضوع به صورت مشخص به نحوه طراحی بازی مربوط است و در صورت حذف شدن یک بازیکنُ بازی به صورت خودکار ادامه میاید. مهم‌ترین مشخص کلش مینی طراحی مینیاتوری شخصیت‌های این بازی است.

عنوان سوم از همه سروصدای بیشتری به پا کرده کلش هیرو نام دارد که کاربران برای اولین بار می‌توانند کاراکترهای کلش را مدیریت کنند و در زمین‌های مختلف به مبارزه‌های تک نفره بپردازند که در نوع خود بسیار جذاب و منحصر به فرد به حساب میاید.

سوپرسل اطلاعات مربوط به تمامی این بازی‌ها را در وب سایت رسمی Clashمنتشر کرده است و قرار است در آینده نزدیک این بازی‌ها آماده عرضه برای کاربران شوند.

گفتنی است که سوپرسل اعلام کرده که روند طراحی و توسعه کلش آف کلنز و کلش رویال روی این بازی‌ها تأثیری نخواهد داشت و کاربران می‌توانند این بازی‌ها را به صورت جداگانه اجرا و از آن‌ها لذت ببرند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373