لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

نسخه جدید اسپاتیفای برای آیفون با پشتیبانی از Car Thing عرضه شد

نسخه جدید اسپاتیفای برای آیفون با پشتیبانی از Car Thing عرضه شد

 نسخه جدید منتشر شده از اپلیکیشن آیفون اسپاتیفای اطلاعاتی در مورد عرضه دستیار دیجیتالی Car Thing را منتشر کرده است. اسپاتیفای در سال ۲۰۱۹ اطلاعاتی کوتاه اما مهم را در مورد این محصولات را منتشر کرده بود.

Car Thing یک دستیار هوشمند است که دارای یک نمایشگر به همراه رابط کاربری دایره‌ای است که در خودروها امکان مدیریت، کنترلو پخش محتوای صوتی را به کاربران می‌دهد.

این محصول به‌صورت مشخص به تلفن هوشمند و سیستم پخش صوتی اتومبیل متصل می‌شود و از طرف دیگر یک ورودی الکتریسیته ۱۲ ولت دارد که از طریق فندک ماشین شارژ می‌شود.

کاربر می‌تواند با اتصال بلوتوث این ابزار به تلفن هوشمند در زمان رانندگی محتوای صوتی در حال پخش را مدیریت کند و در عین حال امکاناتی ویژه را در اختیار داشته باشد.

تصاویر منتشر شده از این محصول نشان می‌دهند که این ابزار یک نمایشگر داخلی دارد که می‌تواند محتوای صوتی را به‌صورت تصویری به کاربران در زمان رانندگی نشان دهد.

در پتنت‌هایی که تا پیش از این از Car Thing منتشر شده بود، مشخص شده که کاربران می‌توانند از مسیریاب Waze نیز در زمان گوش کردن به محتوای صوتی استفاده کنند و از طریق این دستگاه نقشه و مسیر را برای رفتن به مکان‌های مختلف در اختیار داشته باشند. این قابلیت نتیجه همکاری ویز و اسپاتیفای است که از چند سال گذشته آغاز شده و حالا روند تجاری سازی آن نیز آغاز شده است.

اسپاتیفای در حال حاضر اعلام کرده که در تلاش برای عرضه محدود این محصول به توسعه دهندگان است تا از آن طریق اپلیکیشن‌های بیشتری برای این رابط هوشمند دیجیتالی توسعه پیدا کند. با این حال کاربران در آینده خواهند توانست به‌صورت مستقیم موسیقی‌ها را روی این ابزار هوشمند پخش کنند و از آن‌ها لذت ببرند.

اسپاتیفای در تلاش است تا با عرضه این محصول جانبی امکاناتی ویژه را برای اجرای محتوای صوتی ارائه دهد و بتواند با رقبای بزرگی نظیر اپل موزیک نیز رقابت کند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420