لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

مدیر جدید بخش سخت افزار اپل معرفی شد

مدیر جدید بخش سخت افزار اپل معرفی شد

 شرکت اپل چند ماه پس از انتخاب دن ریچیو به عنوان مدیربخش توسعه واقعیت افزوده و واقعیت مجازی حالا مدیر جدید بخش توسعه سخت افزار خود را معرفی کرده است. بر اساس آپدیت‌های جدید «جان ترنوس» به عنوان مدیر جدید بخش سخت افزار اپل معرفی شده است.

در ژانویه 2021 میلادی، خبرگزاری بلومبرگ اعلام کرد که دن ریچیو از مدیریت بخش سخت افزار به بخش توسعه واقعیت افزوده و واقعیت مجازی انتقال پیدا کرده است و قرار است اپل با تمرکز هرچه بیشتر بر توسعه محصولاتی نظیر عینک و هدست هوشمند فعالیت خود را آغاز کند.

در این میان، تیم کوک نیز از زحمات ریچیو در بخش توسعه سخت افزار تشکر کرده بود، در این میان، شرکت اپل جان ترنوس را به عنوان مدیر بخش توسعه سخت افزار معرفی کرده و از آوریل 2021 به بعد او قرار است مدیریت و هدایت این بخش را بر عهده بگیرد.

جان ترنوس از سال 2001 در اپل فعالیت می‌کند و آخرین سمت او نایب رئیس تیم طراحی و نایب رئیس بخش سخت افزار شرکت اپل بوده است. او در تیم طراحی آیفون، آیپد و ایرپاد نیز شرکت داشته است و تحت نظارت مستقیم تیم کوک به فعالیت خود ادامه داده است. در این میان، بلومبرگ اعلام کرده که او می‌تواند سیاست‌های تیم کوک را به شکل قابل قبول‌تر در طراحی و ساخت محصولات سخت افزاری پیاده سازی کند.

جان ترنوس لیسانس مهندسی مکانیک از دانشگاه پنسیلوانیا دارد و چندین سال است به عنوان یکی از رهبران «سرسخت و بلندپرواز» اپل شناخته می‌شود.

با وجود این رویدادها و تغییرات سمت در تیم مدیریتی شرکت اپل می‌توان امیدوار بود که اپل در آینده نزدیک شاهد تغییر قابل توجه در روند طراحی و تولید محصولات جدید خود خواهد بود و از آن طراحی محصولات جدیدی را آماده عرضه به کاربران می‌کند.

اپل عزم قوی خود را درزمینهٔ طراحی و تولید محصولات مبتنی بر واقعیت افزوده و واقعیت مجازی به کار گرفته و در آینده نزدیک شاهد تغییراتی ویژه در روند تولید محصولات اپل خواهیم بود.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373