لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیفون SE چهارم در سال 2023 همراه با نمایشگر حفره دار طراحی و تولید می‌شود

آیفون SE چهارم در سال 2023 همراه با نمایشگر حفره دار طراحی و تولید می‌شود

شرکت اپل احتمالاً در سال 2023 میلادی اقدام به رونمایی از نسل چهارم آیفون SE همراه با نمایشگر حفره دار کند که طراحی آن به کلی با آنچه امروزه در تلفن‌های هوشمند اپل دیده شده متفاوت خواهد بود.

در جال حاضر شایعاتی وجود دارد که نشان می‌دهد که شرکت اپل در تلاش است تا نسل سوم آیفون SE را در سال 2022 رونمایی کند. این شایعه توسط Ross Youngتحلیلگر محصولات اپل منتشر شده است که نشان می‌دهد تا سال آینده یکی از نسخه‌های ارزان قیمت تلفن‌های هوشمند اپل آماده عرضه خواهد بود.

در این میان، مشخص شده که شرکت اپل در هر دو سال 2022 و 2023 تصمیم به معرفی آیفون SE با نمایشگر 4.7 اینچی دارد. این موضوع به‌منزله آن است که آیفون‌های ارزان قیمت شرکت اپل قرار نیست تا سال‌های آینده تغییراتی درزمینهٔ اندازه نمایشگر داشته باشند.

Ross Young همچنین تأکید کرده که شرکت اپل همچنان آیفون SE نسل سوم و چهارم را همانند نسل‌های پیشین با نمایشگر LCD تولید می‌کند و این محصولات همچنان به عنوان تنها گوشی‌های هوشمند اپل با نمایشگر اقتصادی‌تر باقی خواهند ماند.

اطلاعات Ross Young نشان می‌دهد که اپل در دو سال متوالی تصمیم به رونمایی از دو نسل جدید از آیفون SE دارد این در حالی است که مینگ چی کو طی تحلیل‌ها و بررسی‌های خود فقط از معرفی آیفون SE در سال 2022 میلادی سخن به میان آورده و اشاره‌ای به معرفی دو مدل متفاوت از این تلفن هوشمند به میان نیاورده است.

گفتنی است که برخی از شایعات دیگر حاکی از آن است که شرکت اپل تصمیم دارد تا یک آیفون SE را با سایز 6.1 اینچ آماده طراحی و عرضه به بازار جهانی کند که دارای نمایشگر LCD مشابه با نسل‌های دیگر است. این شایعات همچنین ادعا کرده‌اند که آیفون میان رده 6.1 اینچی با سیستم ارتباطی 5G مبتنی بر فناوری sub-6GHz آماده عرضه می‌شود. البته در حال حاضر هیچ یک از شایعات مربوط به این محصول از طرف تحلیلگران سرشناس تائید نشده است و نمی‌توان روی آن‌ها به صورت صد درصد اتکا کرد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373