لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

جهت یابی بر مبنای واقعیت افزوده در گوگل مپ ارائه شد

جهت یابی بر مبنای واقعیت افزوده در گوگل مپ ارائه شد

اخیرا گزینه‌ای برای جهت یابی با استفاده از واقعیت افزوده در گوگل مپ اضافه شده که به کاربر حق انتخاب مسیری با کمترین میزان تولید آلاینده‌های محیط زیست را می‌دهد.

گوگل اخیرا چند ویژگی جدید برای گوگل مپ در iOS و اندروید معرفی کرده که از جمله ارائه حالت جدیدی با عنوان «Live View» که برای جهت یابی داخل فروشگاه‌های بزرگ و فرودگاه‌ها از واقعیت افزوده در گوگل مپ استفاده می‌کند.

زمانی که کاربر در مسیر اشتباه شروع به حرکت کند، حالت Live با استفاده از AR به او کمک می‌کند تا مسیر درست را پیدا کند. گوگل گفته این حالت جدید ازیکپارچه‌سازی رابط کاربری استفاده شده که از طریق هوش مصنوعی ده‌ها میلیارد تصویر از نمای خیابان اسکن می‌کند تا جهت مورد نظر کاربر را تشخیص دهد.

حالت Live داخلی در اندروید و iOS قابل دسترسی است که در برخی از فروشگاه‌های بزرگ در شیکاگو، لانگ آیلند،‌ لس آنجلس، سان فرانسیسکو، سن خوزه و سیاتل ارائه می‌شود. گوگل گفته در ماه‌های آینده این قابلیت را در فرودگاه‌ها، مراکز خرید و ایستگاه‌های حمل و نقل در شهرهای توکیو و زوریخ ارائه خواهد داد و برای مکان‌های دیگر هم در آینده برنامه ریزی خواهد کرد.

جهت یابی با استفاده از واقعیت افزوده در گوگل مپ گزینه جدید سازگاری با محیط زیست را هم ارائه کرده است. گوگل مپ به کاربر گزینه‌هایی برای انتخاب مسیر بر مبنای مدت زمان رسیدن به مقصد و البته میزان تولید دی اکسید کربن از طریق وسیله نقلیه خود را نشان می دهد. کاربر می‌تواند مسیری را انتخاب کند که میزان تولید CO2 در آن حداقل باشد.

مسیرهایی که برنامه سازگاری با محیط زیست برای آنها ارائه شده تا اواخر امسال در ایالات متحده ودر سیستم عامل‌های اندروید و iOS عرضه خواهد شد. همچنین تردد خودروهایی با میزان انتشار CO2 زیاد در این مناطق بسیار محدود شده که برای اولین بار در آلمان، هلند، فرانسه، اسپانیا و انگلیس ارائه می‌شود. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373