لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

فاکس کان: قطعات کافی برای تولید آیفون نداریم

فاکس کان: قطعات کافی برای تولید آیفون نداریم

کارخانه فاکس کان به تازگی اعلام کرده که به دلیل کاهش امکان تأمین قطعات، حجم تولید آیفون را ۱۰ درصد کاهش داده است.

بر اساس گزارش خبرگزاری Nikkei «یانگ لی» سخنگوی شرکت فاکس کان که به عنوان مهم‌ترین تأمین کننده شرکت اپل درزمینهٔ تولید انبوه تلفن‌های هوشمند آیفون فعالیت می‌کند، اعلام کرده که این کمپانی با مشخص ویژه‌ای درزمینهٔ تأمین قطعات آیفون‌ها در طول ماه گذشته مواجه شده است و این موضوع باعث شده تا روند تولید آیفون‌ها نیز به‌صورت کندتری پیش رود.

بر اساس این گزارش فاکس کان هیچ اشاره به شرکت اپل نکرده است و مشخصاً اعلام کرده که سطح تولید تمامی محصولات خود را تا ۱۰ درصد کاهش داده است که علاوه بر آیفون‌های شرکت اپل شامل محصولات دیگری که برای شرکت مایکروسافت و گوگل تولید می‌کند نیز می‌شود.

باوجود این مسئله می‌توان به این نتیجه رسید که فاکس کان تولید آیفون را نیز تا حد قابل توجهی کاهش داده است که این موضوع ممکن است به پاسخگویی سطح درخواست و تقاضای بازار برای فروش آیفون تأثیر بگذارد و در آینده باعث می‌شود تا برخی از کاربران امکان دسترسی به این تلفن‌های هوشمند را نداشته باشند و در نهایت منجر به کاهش سطح موجودی این محصولات در بازار شود.

در این میان فاکس کان اعلام کرده که شرکت‌هایی که وظیفه تأمین قطعات لازم برای اسمبل و آماده سازی آیفون‌ها را دارند، پاسخگوی حجم زیادی تولید این محصولات را نداشته و در حال حاضر این شرکت نمی‌تواند به‌طور کامل فرایند تولید محصولات خود را ادامه دهد.

از آنجایی که فاکس کان تولید کننده محصولات رده بالای الکترونیکی در بازار جهانی است، به نظر می‌رسد شرکت‌های سفارش دهنده محصولات، محدودیت‌های ویژه‌ای درزمینهٔ تأمین قطعات داشته باشند و همین موضوع تأثیر قابل توجهی روی خروجی این شرکت دارد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420