لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل دعوت‌نامه کنفرانس WWDC 2021 را برای تاریخ ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ منتشر کرد

اپل دعوت‌نامه کنفرانس WWDC 2021 را برای تاریخ ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ منتشر کرد

شرکت اپل از روز گذشته اعلام کرد که سی و دومین کنفرانس جهانی توسعه دهندگان (WWDC 2021) را در تاریخ ۷ تا ۱۱ ژوئن معادل ۱۷ تا ۲۱ خرداد ۱۴۰۰ برگزار خواهد کرد.

کنفرانس جهانی توسعه دهندگان امسال همانند سال گذشته دقیقاً در روزهای هفتم تا یازدهم برگزار می‌شود و اپل قطعاً در جریان این رویداد از نسخه‌های جدید سیستم عامل‌های خود نظیر iOS 15، iPadOS 15 و نسخه جدید سیستم عامل مک رونمایی می‌کند. اپل همچنین تائید کرده که این رویداد همانند سال گذشته به‌صورت دیجیتالی برگزار می‌شود و خبری از کنفرانس حضوری نخواهد بود.

WWDC 2021 قرار است به‌صورت رایگان برای تمامی توسعه دهندگان برگزار شود و برخلاف سال‌های گذشته هزینه ۱۵۹۹ دلاری مربوط به حضور در این رویداد توسط کاربران پرداخت نخواهد شد.

علاوه بر کنفرانس جهانی توسعه دهندگان، شرکت اپل اطلاعاتی از برگزاری یک کمپین ویژه برای یادگیری کد نویسی از طریق سوئیفت و Swift Playgraound را برگزار کرده است که به برندگان چالش‌ها و مسابقه‌های آن، امکان شرکت در کنفرانس WWDC 2021 را به‌صورت مجازی می‌دهد.

در این میان، مشخص شده که شرکت اپل همانند سال ۲۰۲۰ میلادی اقدامی برای برگزاری رویداد بهاری خود نکرده است و این موضوع به معنای آن است که در جریان آوریل سال ۲۰۲۰ میلادی شاهد معرفی محصولات سخت افزاری جدید طی یک رویداد اختصاصی نخواهیم بود. البته اپل ممکن است در بهار ۲۰۲۱ میلادی برخی از محصولات خود را صرفاً از طریق وب سایت رونمایی کند اما برای این محصولات رویدادی برگزار نخواهد شد.

تصاویر منتشر شده از دعوت‌نامه‌های رویداد WWDC 2021 شامل تصاویری از ایموجی‌هایی به همراه یک عینک هستند که به نمایشگر مک بوک خیره شده‌اند. برخی از تحلیلگران این تصاویر را این‌گونه توصیف کرده‌اند که اپل با انتشار این تصاویر اشاره‌ای به توسعه عینک هوشمند مبتنی بر واقعیت افزوده خود کرده است. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420