لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

رشد دوبرابری فروش آیفون در خاورمیانه

رشد دوبرابری فروش آیفون در خاورمیانه

بر اساس تحقیقات شرکت IDC ارائه دهنده جهانی اطلاعات بازار و رویدادهای فناوری، میزان فروش آیفون 12 با قابلیت 5G در کشورهای خاورمیانه در سه ماهه چهارم سال 2020 افزایش داشته است.

فروش آیفون و سایر گوشی‌های هوشمند در کشورهای حاشیه خلیج فارس در سه ماهه آخر سال گذشته نسبت به سه ماهه سوم رشد 2.3 درصدی را تجربه کرده که در مجموع 2.26 میلیون دستگاه بوده است.

بر این اساس کشور عربستان سعودی توانسته نمایندگی تقریبا نیمی از گوشی‌های هوشمند فروخته شده در منطقه را در سه ماهه چهارم به دست آورد.

کشور امارات متحده عربی 26.1 درصد فروش تلفن‌های هوشمند را به خود اختصاص داده که رشد کلی در مقایسه با سه ماهه سوم داشته است.

افزایش چشمگیر 55 درصدی رشد فروش آیفون 12 و 11 در سه ماهه چهارم در کشورهای منطقه خاورمیانه بسیار حائز اهمیت بوده است. یکی از تحلیلگران ارشد این موسسه تحقیقاتی گفته اگر کمبودهای موجود در زنجیره تامین اپل نبود شاید فروش آیفون در این سه ماهه قابل ملاحظه‌تر می‌شد.

با وجود افزایش رشد فروش آیفون در کشورهای ناحیه خلیج فارس، سامسونگ همچنان به عنوان تولید کننده گوشی‌های هوشمند در منطقه پیشرو است. 

 با این حال سامسونگ با کاهش فروش مواجه شده زیرا با داشتن 42 درصد از سهم بازار شورای همکاری خلیج فارس، فروش آن 3 درصد کمتر از سه ماهه قبل بوده است؛ در حالی که اپل در سه ماهه آخر سال شاهد افزایش رشدی بین 7 تا 23 درصد بوده است.

گفتنی است که منطقه خاورمیانه به یکی از مهمترین بازارهای فروش تلفن‌های هوشمند تبدیل شده است. برخی تحلیلگران می‌گویند به دلیل داشتن شبکه توزیع بسیار قدرتمند و پشتیبانی قوی، سامسونگ بیشترین سهم را برای ارائه و فروش تلفن‌های هوشمند در این منطقه دارد.

همچنین اخیرا اپل دو فروشگاه بزرگ در شهر دبی افتتاح کرده که استقبال گسترده از دستگاه‌های این شرکت و افزایش کاربران را نشان می دهد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373