لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپلیکیشن Remote Mouse & Keyboard برای مدت محدود رایگان شد

اپلیکیشن Remote Mouse & Keyboard برای مدت محدود رایگان شد

اپلیکیشن Remote Mouse & Keyboard که به عنوان یک ریموت برای کامپیوترهای مک و ویندوز کار می کند، در اپ استور رایگان شده است. این اپلیکیشن همچنین برای کنترل پخش رسانه، صدا، راه اندازی اپلیکیشن‌ها و گذاشتن کامپیوتر روی حالت خواب از راه دور به کار می‌رود.

ایده جالبی است که از روی کاناپه یا تختخواب با استفاده از یک آیفون بتوان کامپیوتر خود را کنترل کرد؛ گرچه موجب صرفه جویی در هزینه خریدن یک کنترل از راه دور اختصاصی هم می‌شود.

آیفون یا آیپد به یک ریموت با قابلیت‌های کامل از جمله کیبورد و موس کامپیوتر تبدیل می‌شود که کاربر به راحتی از هر جایی در دفتر کار یا خانه، حتی بدون داشتن دید مستقیم از آن استفاده می‌کند.

مهم نیست که دسکتاپ یا لپ تاپ به یک صفحه نمایش بزرگ تلوزیون یا پروژکتور متصل باشد یا حتی در یک اتاق دیگر باشد، بعد از نصب آسان اپلیکیشن و یک رابط کاربری دوستانه، عرض چند ثانیه می‌توان کامپیوتر را به طور کامل کنترل کرد.

نکته جالب اینکه با میانبرهای سیری می‌توان کامپیوتر خود را برای خانه هوشمند استفاده کرده و از طریق صدا مک را کنترل کرد.

ویژگی‌هایی که تبدیل آیفون به ریموت کامپیوتر در اختیار کاربر می‌گذارد شامل کنترل پخش صدا و رسانه در کیبورد، کنترل کیبورد و موس، اقدامات مربوط به سیستم، راه اندازی و توقف اپلیکیشن، کنترل نمای زنده از نمایشگر کامپیوتر، باز کردن وبسایت در مرورگر،‌ کنترل ایرپلی و صدای میکروفن در مک می‌شود.

قابلیت‌های پیشرفته حاصل از تبدیل آیفون به ریموت برای کامپیوتر شامل برنامه ریزی برای سیستم و میانبرهای سیری و اقدامات سفارشی سازی، ایجاد صفحه کلیدهای کنترل برای اپلیکیشن‌ها و وبسایت‌ها و … است.

ملزومات تبدیل آیفون به ریموت کامپیوترشامل یک دستگاه مک با سیستم عامل مک او اس 10.10 یا جدیدتر، کامپیوتر شخصی با ویندوز 7 یا جدیدتر، اپلیکیشن کمکی رایگان قابل دسترسی است و اتصال به شبکه مشترک، وای فای یا هات اسپات شخصی است. این اپلیکیشن از طریق لینک دانلود Remote Mouse & Keyboard قابل دسترس است.

قابل ذکر است که این اپلیکیشن قبلا با قیمت 8 دلار موجود بود ولی الان به طور رایگان ارائه می‌شود. همچنین برای خرید اپلیکیشن‌های پولی از اپ استور می‌توانید از گیفت کارت اپل استفاده کنید. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373