لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

واکسیناسیون کارکنان اپل همراه با مرخصی استحقاقی انجام می‌شود

واکسیناسیون کارکنان اپل همراه با مرخصی استحقاقی انجام می‌شود

به گزارش بلومبرگ برای واکسیناسیون کارکنان اپل در مقابل بیماری کووید 19، این شرکت مرخصی استحقاقی و برای افرادی که عوارض جانبی این بیماری را تجربه کرده‌اند، مرخصی استعلاجی در نظر گرفته است.

از آنجا که تامین واکسن برای کارکنان اپل توسط شرکت امکان پذیر نیست، کارکنان مجبور هستند برای واکسیناسیون به مراکز درمانی محل زندگی خود مراجعه کنند.

از بهار گذشته به دلیل شیوع همه گیری کرونا، مقرهای اصلی اپل در کوپرتینوی کالیفرنیا و سایر شهرها تعطیل شدند و اکثر کارکنان مجبور به دورکاری شدند. همچنین فروشگاه‌های خرده فروشی در سرتاسر دنیا بسته شدند.

واکسیناسیون کارکنان اپل کمک زیادی به باز شدن مراکز اصلی و فروشگا‌ها و برگشتن کارکنان به محل کار خود می‌شود.

تیم کوک مدیر عامل اپل در مصاحبه‌ای در ماه مارس اعلام کرده که منتظر برگشتن کارکنان به کار شخصی خودشان است. او گفته که در سایه کار تیمی و جمعی افراد به خلاقیت و نوآوری دست می‌یابند. افراد در طول روز با هم برخورد داشته و ایده‌های خود را پیش می‌برند و برای اینکار باید با هم باشند.

کوک گفت که تاریخی برای بازگشت کارکنان به کار تعیین نکرده؛ اما در کالیفرنیا که دو مقر اصلی اپل وجود دارد از تاریخ15 آوریل تمام افراد بالای 16 سال واجد شرایط واکسیناسیون هستند. او همچنین سال گذشته اعلام کرده بود که همه کارکنان از اوایل ژوئن می‌توانند به کار برگردند.

قابل ذکر است که کارکنان خرده فروشی‌ها به کار خود بازگشته‌اند زیرا همه فروشگاه های اپل در آمریکا از اول مارس باز گشایی شده‌اند؛ در حالی که بسیاری از کارکنان همچنان به دورکاری مشغولند.

ناگفته نماند که پیش از این اپل در برخی از مراکز خود واکسناسیون کارکنان خود را به طور رایگان انجام داده است. واکسن‌های مورد استفاده توسط سازمان‌های معتبر تامین شده و سطح ایمنی بالایی دارند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420