لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

نسخه جدید Tinyumbrella عرضه شد ! آیا Shsh ها مجدداً قابل استفاده میشوند؟

نسخه جدید Tinyumbrella عرضه شد ! آیا Shsh ها مجدداً قابل استفاده میشوند؟

تیم توسعه دهنده TinyUmbrella ، این ابزار را مجدداً بازنویسی کرده و این بار اعلام کرده اند نسخه جدید این ابزار از تمامی دستگاه های اپل پشتیبانی می کند ، لازم به ذکر است که نام iPhone 6 و iPhone 6 Plus نیز در میان دستگاه های پشتیبانی شونده دیده می شود.

TinyUmbrella نام یکی از قدیمی ترین ابزارها در زمینه ذخیره سازی SHSH دستگاه های iOS بوده است ، به وسیله این نرم افزار در گذشته امکان دانگرید دستگاه های A4 و برخی دستگاه های A5 فراهم شده بود. امام تأسفانه با آغاز روش های مختلف اپل برای جلوگیری از دانگرید و ریستورهای مجدد ، موجب آن شد که SHSH های iOS های مختلف ، تقریباً بی استفاده رها شود. اما تیم توسعه دهنده این ابزار ، با انتشار نسخه جدید ، خبر از تغییراتی مهم در آینده ای نزدیک می دهند.

 

در گذشته دارا بودن فایل SHSH به کاربران این قابلیت را میداد که به نسخه ی مربوطه دانگرید کنند ، صرف نظر از اینکه اپل در حال Sing آن بوده و یا نبوده باشد. برای مثال در صورتی که در حال حاضر این امکان مجدداً فراهم شود ، شما در صورت دارا بودن فایل SHSH از iOS 8.1.2 ، با وجود اینکه اپل iOS 8.2 را عرضه کرده است می توانید به iOS 8.1.2 دانگرید و مجددا جیلبریک کنید

221006-1280.png

جزئیات بسیار محدود هستند و هنوز اطلاعاتی دقیق تر در دسترس نیستند ، اما هم اکنون نسخه آزمایشی از نگارش جدید TinyUmbrella با قابلیت هایی محدود عرضه شده است ، تا بدیون وسیله باگ های نسخه فعلی به طور کامل در نسخه نهایی برطرف گردند. Semaphore  به عنوان توسعه دهنده این نرم افزار ، در تو*ییتر اعلام کرده است که در همکاری با iH8sn0w در حال کار بر روی اکسپلویت جدید او هستند.

با وجود آنکه در حال حاضر iOS 8.2 عرضه شده ، نسخه جدید TinyUmbrella به شما این امکان را می دهد که بتوانید از نسخه فعلی (برای مثال iOS 8.1.2) ، فایل SHSH را ذخیره کنید. به امید آنکه در آینده امکان دانگرید به این نسخه مجدداً فراهم گردد.

 

هم اکنون می توانید این نرم افزار را مطابق با سیستم عامل خود ، با مراجعه به وب سایت http://blog.firmwareumbrella.com دانلود کنید.

iclarified Farsi

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373